خبرگزاری کار ایران

شروع لیگ برای ما خیلی مهم است؛

فلاح‌زاده: گرفتن سهمیه آسیا کار سختی نیست

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۱

شروع لیگ برای ما خیلی مهم است چون معمولا نتایج خوب اول فصل به تیم‌های مدعی شخصیت خاصی می‌دهد.

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و برای شروع لیگ کاملا آماده‌ایم.

حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر در آستانه لیگ سیزدهم شرایط ما خیلی خوب است. با تمریناتی که منصور ابراهیم‌زاده برای تیم در نظر گرفته، وضعیت خوبی داریم و برای شروع لیگ کاملا آماده‌ایم و امیدواریم شروع قدرتمندی در فصل جدید داشته باشیم.

وی در مورد اولین بازی تیمش در فصل جدید مقابل مس کرمان گفت: ما در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت مس کرمان کار کردیم چون با آنها یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و شناخت خوبی از مس داریم و همین مساله به ما کمک کرد. مس کرمان همیشه تیم با شخصیتی بوده و پارسال هم خوب نتیجه گرفت و آخر فصل جزو بالانشینان لیگ بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه گفت: ما مجبوریم برای آسیایی شدن استارت کار خود را از بازی با مس کرمان بزنیم. شروع لیگ برای ما خیلی مهم است چون معمولا نتایج خوب اول فصل به تیم‌های مدعی شخصیت خاصی می‌دهد.

فلاح‌زاده در پایان گفت: راه‌آهن صد در صد پتانسیل آسیایی شدن را دارد و تیم ما برای همین بسته شده و قطعا ما آسیایی خواهیم شد. با توجه به توانایی بچه‌ها و کادر فنی قوی که داریم، صد درصد آسیایی می‌شویم. به نظرم گرفتن سهمیه آسیا کار سختی نیست و هر چند مدعیان زیاد هستند اما بهتر از بقیه عمل می‌کنیم تا به آسیا برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز