خبرگزاری کار ایران

به دنبال جذب مربی خارجی هستم؛

خسرو قمری: هدف ما موفقیت در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۱۴

برای توسعه رشته دوچرخه سواری با سازمان هلال احمر به توافقاتی رسیدیم که در روز هلال احمر همایش دوچرخه سواری داشته باشیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با ارزیابی‌هایی که فدراسیون جهانی طی 7-8 ماه گذشته روی کشورهای آسیایی داشتi فدراسیون دوچرخه سواری ایران رتبه اول را در آسیا به دست آورد و این موضوع از طریق فدراسیون جهانی به ما ابلاغ شد و برای ما یک افتخار است

خسرو قمری در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: در ماه‌های گذشته سعی کردیم تقویمی که از قبل تعبیه کرده بودیم را اجرا کنیم. از شنبه شب هم لیگ جوانان را برگزار کردیم. در ماه رمضان سعی کردیم برنامه‌های آمادگی دوچرخه‌سواری بعد از افطار انجام شود، ضمن اینکه برای توسعه رشته دوچرخه‌سواری با سازمان هلال احمر به توافقاتی رسیدیم که در روز هلال احمر همایش دوچرخه‌سواری داشته باشیم.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: یک تور دوچرخه‌سواری هم در استان مازندران خواهیم داشت، سوای آن در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در رشته پیست هم می‌خواهیم حضور قدرتمندی داشته باشیم و مشغول این هستیم ورزشکاران را برای این رقابت‌ها آماده کنیم. البته همه این برنامه‌ها برای بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی سال آینده است. استارت اصلی ما هم در 6 ماه دوم سال فقط برای حضور پر قدرت در رقابت‌های آسیایی سال آینده کره‌جنوبی خواهد بود. در همین ارتباط هم آقای چایچویی را به عنوان دبیر رسیدگی به امور ورزشکاران برای این بازی‌ها انتخاب کردیم.

وی افزود: ما در سال آینده 2 مسابقه مهم پیش رو داریم در ابتدا باید در مسابقات قزاقستان شرکت کنیم که خردادماه خواهد بود، بعد از آن هم رقابت‌های آسیایی کره جنوبی است.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری درخصوص اینکه اعتقاد ویژه‌ای به چایچویی دارد و بر همین اساس پست دبیر بازی‌های آسیایی و همچنین مدیر تیم‌های ملی را هم بر عهده او گذاشته شده اظهار داشت:‌ چایچویی قهرمان ما بوده و مدیر تیم‌های ملی ما است و با توجه به منابع مالی که مشکل داریم برخی امور مانند مربیگری را در مقطع کنونی بر عهده گرفته‌، انشاء الله در شش ماه دوم فشار برداشته شود و ما به سمت و سویی برویم که مربی خارجی بیاوریم. در نبود سرمربی یک نفر باید باشد تا عملکرد ورزشکاران را زیر نظر داشته باشد. مسابقات جایزه بزرگ را زیر نظر بگیرد تا سرمربی انتخاب شد اطلاعاتی را در اختیار او قرار دهد.

قمری همچنین تاکید کرد: در ماه‌های پیش رو 2 مسابقه پیست در مشهد و تهران خواهیم داش. 2 مسابقه جاده نیز برگزار می‌کنیم. در همین ماه مبارک رمضان 3 مسابقه را خواهیم داشت. خوشبختانه تیم پتروشیمی تبریز و پورسیدی هم توانستند در مسابقات چین رتبه نخست را به دست بیاورند، حتی برخی دوچرخه‌سواران عضو تیم‌های خارجی هستند که می‌تواند به دوچرخه سواری ما کمک کند.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به اقدامات این فدراسیون برای کارهای آموزشی اظهار داشت: در بخش آموزش ما 2 کتاب در دست چاپ داریم، یکی در مورد کلاس درجه یک، دو و سوم دوچرخه‌سواری است و دیگری بخش آمادگی و جسمانی. این کتاب‌ها در پیشرفت دوچرخه‌سواری کشور می‌تواند بسیار موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز