خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن برنج ایران درگفتگو با ایلنا:

قیمت خرید تضمینی برنج غیرواقعی است/كشاورزان از فروش برنج به دولت خودداری می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۸۰

عدم حمایت دولت از کشاورزان آن ها را دلسرد خواهد کرد و ادامه این روند به تولید صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد

رییس انجمن برنج ایران گفت: قیمت خرید برنج در شهریور ۹۱ بدون در نظر گرفتن تورم وافزایش هزینه‌ها برای برداشت برنج ۹۲ اعلام شده است.

جمیل علیزاده شایق رییس انجمن برنج ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کاهش قیمت برنج در روزهای اخیر گفت: کاهش قیمت برنج به دلیل شروع برداشت و تزریق برنج در روزهای اخیر بوده است و تا مهرماه ادامه خواهد داشت.

شایق در ادامه با گلایه از رفتار مسولین در خصوص عدم توجه به قیمت تضمینی برنج اظهار داشت: درحال حاضر بهای تضمینی برنج بدون در نظر گرفتن تورم وافزایش هزینه‌ها تعیین شده است كه طبیعی است کشاورزان از فروش برنج با این قیمت به دولت خودداری کنند.
وی اظهار داشت: عدم حمایت دولت از کشاورزان آن‌ها را دلسرد خواهد کرد و ادامه این روند به تولید صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.
رییس انجمن برنج ایران تاکید کرد: کشاورزی که برنج پرمحصول و با كیفیت تولید می‌كند، درحقیقت با تولید خود به دولت کمک می‌کند فلذا باید مورد حمایت دولت قرار گیرد.

وی در پایان افزود: امید است که مسوولین هرچه زودتر در مورد قیمت خرید تضمینی برنج تجدید نظر کنند تا شالیکاران آسیب کمتری ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز