خبرگزاری کار ایران

وقتی الهی قمشه‌ای از اردوی تیم ملی قهر کرد!

کد خبر : ۹۱۴۰۶

آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت.

«آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت.»

به گزارش ایلنا به نقل از قانون‌آنلاین، تیمی که برای حضور درجام جهانی98 به فرانسه رفت، حاشیه‌های زیادی داشت. چه قبل از جام و چه در حین جام اتفاقات زیادی افتاد و برای مربیان وقت تیم ملی خیلی سخت بود که بازیکنانی مثل خداداد، دایی و... را کنترل کنند.

هر چند وقت یک‌بار اسرار پشت پرده اتفاقات آن زمان فاش می‌شود و اکنون که تیم 98 با آن شرایط در بازی نمادین پریشب حاضر شد و بار دیگر ستاره‌های آن زمان در رسانه‌ها مطرح شدند، فرصت خوبی است تا یکی از حاشیه‌های آن زمان را برای اولین بار افشا کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده، یکی از ملی‌پوشان آن زمان می‌گوید: «تیم حاشیه‌های زیادی داشت و نمی‌شد ما بازیکنان را جمع کرد. مثلا یک بار وقتی در اردوی ایتالیا بودیم آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان. اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت. حتی برخی پوست تخمه پرت می‌کردند روی سر ایشان.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز