خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

زنجانی‌ها با 88 ورزشکار در المپیاد دختران پیام نور حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۵۵

دانشگاه پیام نور استان زنجان با 88 ورزشکار در ۹ رشته ورزشی در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور به عنوان میزبان مسابقات رقابت می‌کنند.

ایلنا: دانشگاه پیام نور استان زنجان با 88 ورزشکار در ۹ رشته ورزشی در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور به عنوان میزبان مسابقات رقابت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان گفت: استان گیلان با ۹۲ ورزشکار در ۹ رشته، بیشترین تعداد ورزشکار، مربی و سرپرست را در این المپیاد دارد.

 این مسابقات که در ۱۲ رشته ورزشی برگزار می‌شود دانشجویان پیام نور زنجان در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شنا، شطرنج، تیر اندازی، تکواندو و کاراته نماینده دارند.

لازم به ذکر است استان زنجان به عنوان میزبان ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور پس از استان‌های تهران با ۱۲۲ ورزشکار در ۱۲ رشته و با تیم کامل و استان گیلان با ۹۲ ورزشکار در ۹ رشته، بیشترین تعداد ورزشکار، مربی و سرپرست را در این المپیاد دارد.

ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر پیام نور کشور از ۲۴ تا ۳۰ مرداد ماه در ۱۲ رشته ورزشی و با حضور ۲۷ استان به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز