خبرگزاری کار ایران

گزارش خبری/

سرنوشت ناپیدای خودروهای اهدایی احمدی‌نژاد به کارگران نمونه

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۱۵

چكیده:‌ «با گذشت بیش از ۳ ماه از آن زمان و در حالی که چند روز دیگر تا پایان کار دولت دهم بیشتر باقی نمانده است در مورد سرنوشت خودروهای اهدایی رئیس دولت به کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار، پاسخ مشخصی داده نمی‌شود.»

با گذشت بیش از ۳ ماه از دستور آقای احمدی‌نژاد مبنی بر اهدای یک دستگاه خودروی «پراید» به هر یک از «کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار»، این خودرو‌ها هنوز در اختیار صاحبان‌شان قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محبوبه هاشمی» کارگر زن نمونه سرپرست خانوار در این باره گفت: در مراسمی که ۷ اردیبهشت ماه سال جاری توسط نهاد ریاست جمهوری برای تقدیر از کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار برگزار شد، آقای احمدی‌نژاد به هریک از تقدیر شدگان، سوییچ یک دستگاه خودروی پراید اهدا کرد.

هاشمی که به نمایندگی از سایر کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار صحبت می‌کرد، ادامه داد: کارکنان وزارت کار در پایان مراسم به بهانهٔ تهیه سند برای خودرو‌ها، سوییچ‌ها را جمع آوری کردند تا خودرو‌ها را به پارکینگ وزارت کار منتقل کنند. حتی تا پایان شب که همگی در محلی که توسط وزارت کار برای اقامتمان در نظر گرفته شده بود به سر می‌بردیم با ما تماس می‌گرفتند تا مدارک تکمیلی را برای تهیه سند خودرو‌ها تحویل دهیم.

به گفتهٔ خانم هاشمی، با گذشت بیش از ۳ ماه از آن زمان و در حالی که چند روز دیگر تا پایان کار دولت دهم بیشتر باقی نمانده است در مورد سرنوشت خودروهای اهدایی رئیس دولت به کارگران و مدیران نمونه زن سرپرست خانوار، پاسخ مشخصی داده نمی‌شود.

این کارگر زن سرپرست خانوار در پایان با اشاره به پیگیری‌های مکرر تقدیر شدگان برای تحویل خودرو‌هایشان، بیان کرد: یکبار می‌گویند تنها منتظر یک امضا هستیم و بار دیگر گفته می‌شود برای گرفتن خودرو‌ها باید ۳۰ درصد هزینه‌شان را پرداخت کنید و در این اواخر از نامشخص بودن تحویل خودرو‌ها به تقدیر شدگان صحبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز