خبرگزاری کار ایران

عارف:

اعتلای کشور و انقلاب از مسیر اصلاح طلبی ممکن است

کد خبر : ۹۱۳۰۵

یکی از ملزومات استقرار و دوام گفتمان اصلاح طلبی، توسعه سازمان‌های مردم نهاد و احزاب است.

محمدرضا عارف با صدور پیامی به نشست انجمن اسلامی معلمان استان اصفهان تاکید کرد:یکی از ملزومات استقرار و دوام گفتمان اصلاح طلبی، توسعه سازمان‌های مردم نهاد و احزاب است.

به گزارش ایلنا، متن این پیام که توسط جعفر توفیقی قرائت شد، به شرح زیر است:

لازم می دانم میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را به شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض کنم و امیدوارم طاعات و عبادات‌تان در ماه مبارک رمضان قبول درگاه حق قرار گرفته باشد. در ابتدا پوزش بنده را از عدم توفیق جهت حضور در جمع بزرگتان پذیرا باشید. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک توفیق حضور در جمع شما عزیزان را بدست آورم.

امروز که با عنایت خداوند متعال و حضور پر شور و شعور مردم و سعی و تلاش شما عزیزان، حماسه سیاسی 24 خردادماه تحقق یافته است، رسالت شما عزیزان برای پیگیری مطالبات به حق مردم بیش از هر زمان در تاریخ کشورمان اهمیت یافته است. استقرار و دوام گفتمان اصلاح طلبی، هدفی جز دستیابی به آرمان های انقلاب و زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه برای همه ایرانیان ندارد و یکی از ملزومات آن توسعه سازمان‌های مردم نهاد و احزاب می­‌باشد.

به نظر ما،ارتقاء و اعتلای کشور و انقلاب از مسیر اصلاح طلبی ممکن و قطعی است. نتیجه ترویج گفتمان اصلاح طلبی نظارت مردم و مشارکت آنان در همه امور است که از مسیرهای شناخته شده قانونی و مدنی میسر است. انجمن اسلامی معلمان هم به دلیل قدمت و اصالت خود و هم به دلیل اینکه توسط والاترین انسان های جامعه یعنی"معلمان" هویت می یابد، و هم به این دلیل که تربیت آینده سازان ایران عزیز را عهده دار است یکی از مهمترین تشکل‌های قانونی و مدنی است که سهم بسیار مهمی در اعتلای جامعه ایران بر عهده دارد.

این مسیر بسیار حیاتی و البته دشوار برای کشور، همت و تعهد نیروهای دلسوز کشور نظیر شما عزیزان را می‌طلبد. من نیز به عنوان معلمی کوچک و عضوی از دریای خروشان مردم و جریان اصیل اصلاح طلبی، همراه شما خواهم بود.

توفیقات همگان را در این ماه مبارک و بویژه در شبهای قدر از خدای بزرگ خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز