خبرگزاری کار ایران

به زودی در سراسر کشور؛

پرداخت الکترونیکی قبوض برق راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۸۹

این سامانه در فاز نخست در شركت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ با موفقیت اجرا شده و در زمان حاضر در فاز دوم در پنج كلانشهر كرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در حال اجرا شدن است.

معاون هماهنگی توزیع شركت توانیر گفت: سامانه 1521 (پرداخت الکترونیکی قبوض برق) در آینده‌ای نزدیك در سراسر كشور اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا،‌ غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی توزیع شركت توانیر اظهار داشت: این سامانه در فاز نخست در شركت‌های توزیع نیروی برق تهران بزرگ با موفقیت اجرا شده و در زمان حاضر در فاز دوم در پنج كلانشهر كرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در حال اجرا شدن است.
وی درخصوص قابلیت‌های فنی سامانه 1521، گفت: این قابلیت‌ها شامل ارایه خدمات به صورت تمام وقت در تمام اماکن شهری و روستایی، استفاده از همکاری بانك‌های مختلف (بانك‌های دولتی و خصوصی)، قابلیت گسترش براساس شمار استفاده كنندگان، رعایت استاندارد یكپارچگی با سامانه‌های صورتحساب‌گیری، قابلیت‌های استاندارد یكپارچگی با سامانه‌های بانكی، قابلیت‌های گزارش‌گیری، قابلیت پیكربندی متناسب با تغییر و نیازها و دارای كانال های مختلف (صدا، اینترنت، پست الكترونیك، پیامك و...) است.
معاون هماهنگی توزیع شركت توانیر با اشاره به پوشش این پروژه در آینده نزدیك در سراسر کشور، ادامه داد: با اجرایی شدن این سامانه، هزینه های پرداخت کارمزد بانک به مبلغ تقریبی 400 میلیارد ریال صرفه جویی و كاهش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز