خبرگزاری کار ایران

از سوی روابط عمومی آبفای زنجان تشریح كرد:

اقدامات انجام گرفته آبفای استان در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۸۰

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شركت آب و فاضلاب استان اقدامات صورت گرفته در هفته صرفه جویی در مصرف آب را تشریح كرد.

ایلنا: مسئول روابط عمومی آبفای زنجان گفت: در این هفته با هماهنگی معاون خدمات مشترکان و در آمد تبلیغاتی در مصرف بهینه آب در قبوض آب بها درج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، زهرا شکوری، مسئول روابط عمومی آبفای زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای اشاعه فرهنگ صرفه جویی همایشی با حضور ائمه جماعات و جمعه استان در محل تصفیه خانه آب شهر زنجان برگزار و شرکت کنندگان در همایش از نزدیک از مراحل تصفیه آب قرار گرفتند.

به گفته وی، با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز صدا و سیمای استان مصاحبه‌ای با مدیر عامل شرکت، معاونت بهره برداری و یکی از کار‌شناسان بهره برداری شرکت درباره مصرف بهینه آب و منابع آبی استان انجام گرفت.

شکوری به مصاحبه رادیویی مدیریت عامل شرکت در اولین روز هفته اشاره کرد و گفت: در این برنامه که از رادیوی استانی پخش و در این هفته مسابقه رادیویی نیز در خصوص صرفه جویی در مصرف آب برگزار شد که به ۱۰ نفر از برندگان جوایزی اهدا شد.

وی مصاحبه مطبوعاتی مدیریت عامل با نمایندگان اصحاب رسانه‌های محلی و کشوری را یادآور شد و افزود: در شرکت‌های تابعه شهرستان‌های این شرکت، برنامه‌هایی اجرا شد که می‌توان به بازدید ائمه جماعات آن شهر‌ها از تاسیسات آب و فاضلاب، سخنرانی پیش از خطبه مدیر امور خدابنده در نماز جمعه آن شهرستان اشاره کرد.
همچنین در این هفته با هماهنگی معاون خدمات مشترکان و در آمد تبلیغاتی در مصرف بهینه آب در قبوض آب بها درج شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز