خبرگزاری کار ایران

گروسی در تذکر شفاهی:

استاندار تهران خلاف قانون صحبت نکند

کد خبر : ۹۱۲۷۱

بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه باید به قانون تن دهند و امیدواریم که دیگر اینگونه اظهارنظرها تکرار نشود.

نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات اخیر استاندار تهران در مورد تحقیق و تفحص از استانداری ها گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه باید به قانون تن دهند و امیدواریم که دیگر اینگونه اظهارنظرها تکرار نشود.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه بر اساس اصول 76 و 84 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد، گفت: هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در تمام مسائل داخلی و خارجی اظهار نظر نماید.

نماینده مردم شهریار در مجلس خطاب به وزیر کشور در خصوص تحقیق و تفحص از سه استانداری مصوب مجلس شورای اسلامی افزود: نحوه توزیع امکانات و اعتبارات در استانداری هایی که تحقیق و تفحص در آن به تصویب رسیده و عملکرد قانون خدمات کشوری و نحوه جذب و استخدام نیروی انسانی در سازمان های زیرمجموعه و نحوه عملکرد استانداران به عنوان رئیس شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان ها محورهای اصلی تحقیق و تفحص بوده است.

وی با بیان اینکه تذکرات و پیگیری ها موثر نبود، ادامه داد: متاسفانه استاندار تهران در خبرگزاری ها اعلام کرد که تحقیق و تفحص کنندگان به دنبال منافع شخصی و زیاده خواهی هستند.

گروسی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به قانون عمل کرده و به قانون تن دهید زیرا اجرای آن می تواند محور وحدت باشد گفت: امیدواریم اینگونه اظهارنظرها تکرار نشده و خبرگزاری ها نیز آن را تکرار نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز