خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن CNG درگفتگو با ایلنا:

تعطیلی بیش از 140 جایگاه CNG/بررسی مجدد بهای CNGدر مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۵۰

تاكنون ما 5 نامه به معاون اول رئیس جمهور نوشتیم ولی هیچ‌كدام ترتیب اثر داده نشده است، رییس‌جمهور هم با همه پیگیری‌هایی که نسبت به بحث هدف‌مند سازی یارانه‌ها داشت متاسفانه با بی توجهی خود بزرگ ترین ضربه را به CNG وارد کرد و باعث نابودی این صنعت در کشور شد.

بدترین نتیجه هدف‌مند سازی یارانه‌ها نابودی CNG بود که متاسفانه  با بی توجهی مسوولان بزرگترین ضربه به این صنعت وارد شد.

اردشیر دادرس رییس انجمنCNG در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بی تفاوتی مسوولان به صنعت CNG اظهار داشت: با توجه به این که گاز طبیعی بهترین جایگزین برای نفت و حامل‌های انرژی محسوب می‌شود متاسفانه بهایی به این صنعت داده نشده است و هر روز شاهد تعطیلی جایگاه‌های بیشتری هستیم.

وی با اشاره به تقاضاهای فعالان این حوزه از مسوولان گفت: تاكنون ما 5 نامه به معاون اول رئیس جمهور نوشتیم ولی هیچ‌كدام ترتیب اثر داده نشده است، رییس‌جمهور  هم با همه پیگیری‌هایی که نسبت به بحث هدف‌مند سازی یارانه‌ها داشت متاسفانه با بی توجهی خود بزرگ ترین ضربه را به CNG وارد کرد و باعث نابودی این صنعت در کشور شد.

دادرس ادامه داد: با وجود رتبه اول جهانی در تولید گاز به علت عدم بی توجهی مسوولین رده اول مملکت هم از نظر کیفیت و هم کیفیت دچار فقر هستیم.

دبیر انجمن CNG با ابراز امیدواری نسبت به حمایت کمیسیون انرژی از این حوزه  گفت: با بررسی موضوع قیمتهای CNG در هفته جاری و نیز با کمک کمیسیون انرژی در مجلس می توانیم شاهد پایان ماجراهای دردناک این صنعت و قوت گرفت آن باشیم.

وی بدترین نتیجه هدفمند سازی یارانه را نابودی CNGبا صرف سرمایه 6 هزار و پانصد میلیارد تومانی دانست و ادامه داد: ورشکستگی کمپرس‌سورزاها، مخزن دارها و جایگاه سازها، تعطیلی بیش از 140 جایگاه و نیز به خطر افتادن آینده شغلی 22 هزار نفر از دیگر اثرات مخرب این بی‌اهمیتی است.

دادرس در خصوص افزایش سهمیه جایگاه‌داران افزود: با وجود بالا رفتن هزینه های تولید تغییری در سهمیه جایگاه‌داران دیده نشد و نیز وزارت نفت هم تاکنون نتوانسته حریف سازمان حمایت شود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز