خبرگزاری کار ایران

در اخطار رئیس کمیسیون کشاورزی صورت گرفت؛

انتقاد از ارائه آمارهای نادرست رئیس جمهور در دیدار با رهبری

کد خبر : ۹۱۲۲۷

رئیس کمیسیون کشاورزی طی اخطاری قانونی نسبت به آمارهای ارائه شده از سوی رئیس جمهور در جلسه دیدار با مقام معظم رهبری که شب گذشته برگزار شد، اعتراض کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی طی اخطاری قانونی نسبت به آمارهای ارائه شده از سوی رئیس جمهومر در جلسه دیدار با مقام معظم رهبری که شب گذشته برگزار شد اعتراض کرد.

عباس رجایی نماینده مردم اراک با استناد به اصول ۷۶ و ۸۴ قانون اساسی، گفت: شب گذشته کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری جلسه‌ای داشتند و در این جلسه معظم‌له ارشادات مفیدی کردند که از آن استفاده بردیم.

وی تصریح کرد: در جلسه شب گذشته آقای رئیس‌جمهور آمار و ارقامی اعلام کردند و گزارشی از عملکرد خود بر اساس آمار به مسئولان نظام ارائه کردند که برخی از آن آمار‌ها با آمارهایی که از طریق منابع مختلف به کمیسیون مجلس ارائه می‌شود، مغایرت دارد.

رجایی به عنوان مثال اعلام کرد: رقمی که آقای رئیس‌جمهور درباره کاهش وابستگی بودجه به نفت، عدد اشتغال و شاخص‌های رفاه اعلام کردند با ارقامی که در کمیسیون‌های مجلس مطرح است مغایرت دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، افزود: طبق گزارشی که درباره وضعیت اقتصادی کشور ارائه شد و یکی از خبرگزاری‌ها آن را به صورت پیامکی و خبری منتشر کرد قیمت تخم‌مرغ ۴۹ درصد، حبوبات ۱۰۸ درصد، گوشت ۴۵ درصد و روغن نباتی ۵۸ درصد افزایش داشته است و این گزارش‌ها در گزارش رئیس‌جمهور مطرح نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز