خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز شهید بهشتی خبر داد:

آموزش مهارت به ۴۶۷ نفر در زندان مرکزی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۰۷

اجرای طرح استاد- شاگردی دربخش بنگاه تعاون زندان در حرفه‌های میناکار، تراشکار، فرزکار، دریل کار و اره کار، درب وپنجره ساز پروفیل آهنی، شلواردوز، کیف دوز، پستائی ساز و جوشکارسازه‌های فولادی در مرحله برنامه ریزی و صدور مجوز است.

ایلنا: رئیس مرکز شهید بهشتی اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزشی لوله کشی سیستم کف گرمایی، راسته دوز، کیف دوز، جوشکاری و نقشه کشی صنعتی برای نخستین بار در زندان مرکزی اصفهان خبر داد و گفت: در سه ماهه اول امسال ۴۶۷ نفر در زندان مرکزی، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین مصلی‌نژاد با اشاره به ارائه ۴۱ هزار و ۲۰۰ نفر-ساعت آموزش مهارتی در زندان مرکزی اصفهان، افزود: علاوه بر ارائه آموزش‌های مهارتی زندان مرکزی اصفهان، تجهیز و راه اندازی کارگاه‌های جدید آموزشی شامل کارگاه اتومکانیک، تعمیر موتورسیکلت، جوشکاری، تاسیسات، ‌پیرایش مردانه، نقشه کشی صنعتی، رایانه و خیاطی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

وی اجرای طرح استاد- شاگردی دربخش بنگاه تعاون زندان در حرفه‌های میناکار، تراشکار، فرزکار، دریل کار و اره کار، درب وپنجره ساز پروفیل آهنی، شلواردوز، کیف دوز، پستائی ساز و جوشکار سازه‌های فولادی را در مرحله برنامه ریزی و صدور مجوز دانست و گفت: این طرح‌ها در سه ماهه دوم سال به مرحله اجرا خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز