خبرگزاری کار ایران

کلینیک فوق تخصصی آلرژی در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۹۱

استادیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی خبر داد.

ایلنا: استادیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این کلینیک درمان‌های پیشرفته آلرژِی، واکسیناسیون آلرژیک و ایمنوتراپی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، دکتر سیدحمیدرضا مرتضوی افزود: به دنبال راه اندازی این کلینیک، مبتلایان به انواع آلرژی می‌توانند ضمن مراجعه، از خدمات ویژه این مرکز همچون تشخیص و درمان آلرژی و امکان تست تنفسی و تست پوستی آلرژی استفاده کنند.

فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: در کنار این اقدامات بیماری‌های مربوط به نقص ایمنی بدن تشخیص و مورد درمان قرار می‌گیرد.

دکتر مرتضوی با اشاره به مراجعه تعداد زیادی از ساکنان استان به تهران و استان‌های دیگر برای تشخیص و درمان آلرژِی گفت: راه اندازی این کلینیک خبر خوبی برای مبتلایان به آلرژی است که با هزینه کمتر و دسترسی آسان‌تر بیماری خود را شناخته و برای درمان آن اقدام کنند.

وی گفت: هم اکنون این کلینیک از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی واقع در چهار راه هلال احمر کرمانشاه فعال بوده و در صورت نیاز بیماران و هماهنگی مسوولان می‌تواند صبح‌ها نیز به مراجعان ارائه خدمت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز