خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

همه باید به آموزش و پرورش بدهکار باشند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۲

همه نهاد‌ها در مقابل آموزش و پرورش باید احساس مسئولیت کنند که این امر در جامعه خوب پیش رفته است، اما به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش، ‌خدمت به معلم را مصداق مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: ایجاد مدارس قرآن، اردوهای راهیان نور وغیره بهترین راه مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی در چهل و سومین نشست اعضای شورای معاونین این وزارتخانه در اردوگاه شهید باهنر تهران با اشاره به اینکه جامعه باید نگرش خود را نسبت به آموزش و پرورش تغییر دهد، تصریح کرد: همه نهاد‌ها در مقابل آموزش و پرورش باید احساس مسئولیت کنند که این امر در جامعه خوب پیش رفته است، اما به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته همه از آموزش و پرورش مطالبه داشتند، یادآور شد: همه باید به آموزش و پرورش بدهکار باشند و فضای انفعال باید از آموزش و پروش رخت بربندد و فضای فعال ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه خاطر نشان کرد: کار‌ها در آموزش و پرورش باید حساب شده و دقیق انجام شود تا مدیون نظام و انقلاب نباشیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه وقتی از جنگ نرم صحبت می‌شود موضوع کتاب، پوس‌تر و غیره به ذهن متبادر می‌شود، افزود: هیچ جنگ نرمی در مقابل رضایتمندی مردم موفق نمی‌شود و رضایتمندی معلم حرف اول و آخر را در آموزش و پرورش می‌زند و در مقابله با جنگ نرم بسیار مفید است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه مدارس باید کانون گرم باشد، اظهار کرد: اگر یک روز مدیران در مدارس فضای تربیتی مطلوب ایجاد کنند، این فضای گرم تربیتی‌‌ همان مقابله با جنگ نرم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز