خبرگزاری کار ایران

فرماندار اعلام کرد؛

احصاء ۱۸ مشکل بهداشتی در شیراز

کد خبر : ۹۱۱۵۵

دفع غیر بهداشتی فاضلاب برخی مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی، برخورد با کارگاه‌های استحصال روغن از چربی دام و طیور، جمع‌آوری حیوانات ناقل بیماری، نگهداری دام در مناطق مسکونی شهری نیز از دیگر مشکلات مطرح در حوزه بهداشت شهرستان شیراز است.

ایلنا: فرماندار و رئیس شورای بهداشت شهرستان شیراز احصاء ۱۸ مشکل بهداشتی در این شهرستان را اعلام و در عین‌حال اضافه کرد: طرح حل این مشکلات از نیمه مرداد ماه امسال اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد زرین‌کلاه با بیان اینکه طرح‌های متعددی در خصوص حل مشکلات بهداشتی شیراز مطرح و اجرا شده است، مشکلات بهداشتی رودخانه خشک، تصفیه خانه فاضلاب صدرا، پیشگیری آبیاری مزارع سبزی‌کاری و اراضی کشاورزی با پساب‌های فاضلاب، مشکلات بازار میوه و تره‌بار و آبزیان محله دروازه کازرون، مناطق حاشیه شهر، کشتار و عرضه غیر مجاز دام و طیور، عرضه اغذیه در مراکز غیر مجاز و غیر بهداشتی از جمله در خودرو‌ها و به صورت سیار، عرضه قلیان در مراکز عمومی و غیر مجاز، ساماندهی تانکرهای تخلیه و حمل فاضلاب شهری، حضور معتادان پرخطر و ولگردان و کارتن خواب‌ها.. را از جمله این مشکلات عنوان کرد.
به گفته زرین‌کلاه، دفع غیر بهداشتی فاضلاب برخی مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی، برخورد با کارگاه‌های استحصال روغن از چربی دام و طیور، جمع‌آوری حیوانات ناقل بیماری، نگهداری دام در مناطق مسکونی شهری نیز از دیگر مشکلات مطرح در حوزه بهداشت شهرستان شیراز است.
فرماندار شیراز با بیان اینکه بخش اعظمی از این مشکلات در دیگر کلان شهر‌ها نیز وجود دارد، گفت: چنین مشکلاتی زیبنده سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، نیست و باید دستگاه‌های مربوطه در مسیر حل این مشکلات تلاش بیشتری را در دستور کار قرار دهند.
زرین‌کلاه همچنین خواستار برخورد پلیس راهور و اکیپ‌های بازرسی مرکز بهداشت با اغذیه فروشان غیرمجاز و سیار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز