خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه شهردار قزوین:

همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین با شکوهتر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۸

دومین همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین به عنوان یکی از برنامه‌های روز قزوین در 14 شهریور 92 با هدف معرفی و تجلیل از آنها توسط شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

ایلنا: مشاور و مدیر حوزه شهردار قزوین گفت: همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین به عنوان یکی از برنامه‌های روز قزوین در 14 شهریور 92 با هدف معرفی و تجلیل از آنها توسط شهرداری قزوین در راستای تداوم برنامه‌های سال گذشته گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حمید‌رضا الموتی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ها و نحوه برگزاری همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین در  14 شهریور 92 در دست بررسی است، افزود: در سال گذشته به دلیل محدودیت‌ها امکان تجلیل از همه چهره‌ها نشد و امسال نیز برای تداوم برنامه تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین این همایش با همکاری بنیاد نخبگان ملی استان قزوین با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار یکی از برنامه‌های روز قزوین است که در 14 شهریور با حضور مسوولان کشوری و ارشد استانی برگزار می‌شود و امسال این برنامه با تدوین شاخص‌های مورد نظر به بنیاد ملی نخبگان واگذار شده است و این بنیاد بر اساس شاخص‌ها و با هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی این برنامه را به اجرا در خواهد آورد.

الموتی با بیان اینکه در سال‌جاری همچون سال گذشته در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی، ورزشی و هنری از نخبگان و چهره‌های ماندگار تجلیل خواهد شد، افزود: گسترش و احیای سنت‌های ارزشمند ملی و اجتماعی، اخذ مدال‌های بین المللی، اجماع اصل نظر در استادی شخص مورد نظر و علمیت در حوزه تخصصی، تالیفات آثار ارزشمند در حوزه تخصصی، معرفی ادبیات و هنر قزوین به سایر کشورها، تجسم عینی روحیه ایثارگری و خمدمت به اسلام ایران از جمله شاخص های تخصصی در انتخاب فرد نخبه و چهره ماندگار در استان قزوین است.

وی هدف از برگزاری این همایش را گردهم‌ آمدن نخبگان قزوینی از سراسر کشور جهت بحث و تبادل‌نظر در زمینه‌های گوناگون و ارایه‌ راه‌حل‌ها و پیشنهادهای کاربردی، شناساندن ظرفیت‌های موجود برای برنامه‌ریزی صحیح به ارتقای سطح دانش، فناوری، تولید و خدمات در شهر قزوین، آینده‌نگری در موضوعات کاربردی، تولید، فناوری، تشکیل اتاق‌فکر در راستای چشم‌انداز تحول در قزوین، بهره‌مندی از توان و ظرفیت نخبگان و فرهیختگان قزوینی در راستای توسعه و رشد شهر قزوین از اهداف برگزاری همایش نخبگان و چهره‌های ماندگار دانست.

الموتی تشکیل اتاق‌فکر و تشکیل زیرکمیته‌ها با حضور نخبگان، ارایه‌ پژوهش‌های کاربردی و راهبردهای تولیدی، خدماتی، شهری، ارتقای جایگاه علمی و اجتماعی نخبگان و دستاوردهای آن‌ها و معرفی طرح‌های کاربردی و اقتصادی نخبگان در زمینه‌های مختلف را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

گفتنی است؛ در سال گذشته  از 25 نخبه و چهره‌های ماندگار قزوین همچون آیت‌الله هادی باریک‌بین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، جواد صالحی، علی‌اکبر صالحی، محسن جهانگیری، فرج‌الله سلحشور، رضا شعبانی و احسان لشگری تجلیل شد و جشنواره روز قزوین برای دومین ‌بار است که در سال جاری برپا می‌شود و طرح‌های نو و تازه‌ای در آن گنجانده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز