مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه خبر داد:
رتبه اول اداره کل حمل و نقل استان کرمانشاه در بحث رضایتمندی مردم
اداره کل حمل و نقل و امور پایانههای استان کرمانشاه رتبه اول رضایتمندی ارباب رجوع در کشور را کسب کرد.
ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانههای استان عنوان گفت: در سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاههای اجرایی مذکور موفق به کسب رتب اول در سطح استان شدیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی افزود: رضایت خاطر اربابان رجوع و ارائه خدمات شایسته و مطلوب همواره یکی از وظایف و اهداف مهم این اداره کل بوده و هست.
وی گفت: طبق آمار واصله، میزان رضایتمندی از این اداره کل ۶۵/۷۶ از ۱۰۰ درصد بوده که با اخذ این رتبه، توانستیم جایگاه اول را در واحدهای ستادی و اجرایی وزارتخانهها کسب کنیم.
خسروانی همچنین تاکید کرد: کسب بالاترین درصد میزان رضایتمندی از ارباب رجوع بیانگر تلاشهای خالصانه و بیدریغ کارکنان این مجموعه است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانههای استان در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم همواره خدمت گذاری شایسته برای مردم باشیم و در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نقشی مؤثر ایفا کنیم.