خبرگزاری کار ایران

حشمت الله عزیزی:

مشكل آب شرب كنگاور به زودی رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۶

مشكل آب شرب مردم شهرستان كنگاور به زودی مرتفع خواهد شد.

ایلنا: فرماندار شهرستان کنگاور گفت: در پی ریزش و رانش دوحلقه از چاههایی که آب شرب شهرستان کنگاور را تامین می‌کردند، کار تامین آب شرب کنگاور دچار اختلال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگاور، حشمت الله عزیزی افزود: بلافاصله پس از این موضوع، ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل و راهکارهای حل مشکل بررسی شد.

عزیزی تصریح کرد: سهمیه بندی آب شرب مشترکین اولین راهکار و در واقع طرح ضربتی برای برخورداری همه مشترکین از آب سالم و بهداشتی بود که با قطع روزانه چهار ساعت آب در مناطق مختلف عملیاتی شد.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: برنامه اصلی برای حل این مشکل، حفر یک الی سه حلقه چاه بالای دویست متری جدید بود که کار حفر این چاه‌ها شروع و تاکنون بیش از دویست متر از آن حفاری شده است.

عزیزی اظهار امیدواری کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آب حاصله از چاه‌های جدید به شبکه تزریق شده و مشکل آب شرب شهروندان به صورت کامل حل شود.

فرماندار کنگاور در عین حال از شهروندان خواست، با توجه به کم بارندگی سال‌های اخیر و افت ذخائر آب‌های زیرزمینی، از مصرف آب شرب بهداشتی در زمینه‌هایی چون شستن خودرو‌ها و آبپاشی کوچه و خیابان‌ها خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز