خبرگزاری کار ایران

مشکلات مالی ما را به چالش می‌کشد؛

داوری: احسان حدادی با پیراهن ایران مسابقه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۱

غیر از حدادی، 5 ورزشکار دیگر حسن تفتیان، محمود صمیمی، ابراهیم رحیمیان، لیلا رجبی و رضا قاسمی همین که توانستند مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند کار بزرگی را انجام داده اند.

دوومیدانی ایران بار دیگر در مسیر سراشیبی قرار گرفته و در این بین فدراسیون تحت هدایت افشین داوری زیر تیغ تند انتقادات قرار دارد.

به گزارش ایلنا، نتایج ضعیف تیم ملی دومیدانی در رقابت‌های آسیایی اخیر لبه تیز انتقادات را متوجه افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی کرده و داوری نیز در مقام پاسخ برآمد و جواب منتقدان را داده ولی حالا در آستانه رقابت‌های جهانی دوومیدانی داوری و فدراسیونش آزمونی دشوار را پیش رو دارند که در همین ارتباط گفت‌وگو را با وی انجام داده‌ایم که در ذیل می‌خوانید:

مسابقات جهانی دوو میدانی نزدیک است و از کشور ما 6 نفر توانسته‌اند مجوز حضور در این رقابت‌ها را بگیرند آیااز آنها انتظار کسب مدال دارید؟

جدا از احسان حدادی، 5 ورزشکار دیگر حسن تختیان، محمود صمیمی، ابراهیم رحیمیان، لیلا رجبی و رضا قاسمی همین که توانستند مجوز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند کار بزرگی را انجام داده اند.

در حالی شما انتظار کسب مدال از حدادی را دارید که او دوباره اعلام کرد دیگر برای ایران مسابقه نمی‌دهد؟

حدادی با وجود اینکه مدتی است که بدون سرمربی و ماساژور تمرین می‌کند اما باز هم رکوردهای خوبی از خود به جا گذاشته است. حدادی فعلاً در لیگ الماس شرکت می‌کند. اگر به سایت این مسابقات رجوع کنید متوجه این موضوع می‌شوید که مقابل نام حدادی نام کشورمان ایران را نوشته‌اند. حدادی از یکسری موضوعات ناراحت است، خود من برای بر طرف کردن ناراحتی احسان چند جلسه با او بر گزار کردم. فدراسیون در تلاش است تا دغدغه‌های حدادی را به حداقل برساند. مطمئن باشید حدادی در مسابقات جهانی با پیراهن تیم ملی مسابقه خواهد داد.

بعد از مسابقات جهانی مهم‌ترین برنامه‌های‌ فدراسیون چیست؟‌

مسابقات کشورهای اسلامی را پیش رو داریم، بعد باید در مسابقات آسیایی شرکت کنیم، بعد از آن هم بلافاصله در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی شرکت خواهیم کرد تا نتایج دوره قبل و یا حتی بهتر از دوره قبل را کسب کنیم.

شما در گذشته هیچ‌گاه از مشکلات مالی صحبت نمی‌کردید اما این روزها به طور مرتب از کمبود اعتبار می‌نالید؟

الان هم نمی‌نالیم. فدراسیون به دلیل تنگناهای مالی با 15 مربی خارجی خود قطع همکاری کرد، اما باید حداقل بودجه‌ای داشته باشیم تا به جای مربی خارجی مربی داخلی جذب کنیم، موضوعات مالی 50 درصد ما را به چالش می‌کشد.

برای حل مشکلات فدراسیون به چه میزان بودجه نیاز دارید؟

دوومیدانی یک رشته خاصی است با تیم‌های گروهی فرق دارد. ما 22 رشته در دوومیدانی داریم که برای هر ورزشکار هم باید یک مربی و ماساژور بگیریم و اردوهای داخلی و خارجی برای‌شان در نظر بگیریم، در مسابقات جهانی دوومیدانی هم نزدیک به 200 کشور شرکت می‌کنند یعنی یک استقبال شگفت‌انگیز از این رشته می‌شود. ما باید در چنین شرایطی مبارزه کنیم اما خوشبختانه به رکوردهای خوبی رسیده‌ایم و در آینده می‌توانیم حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم به خصوص در دوی سرعت سعی داریم 2 ورزشکار را به جامائیکا بفرستیم تا در آنجا که مهد دوی سرعت است دوران آماده‌سازی را پشت سر بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز