خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در پهنه جنوبی آزادی

کد خبر : ۹۰۲۴۹

این کارگاه‌ها به منظور استفاده بهینه از پسماندهای خشک منازل و فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف در نظر گرفته شده است.

ایلنا:‌ شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در قالب جشنواره تسنیم در سراهای محله سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: به همت اداره بانوان منطقه و در راستای شکوفایی استعداد بانوان و خلق آثاری زیبا، کارگاه آموزشی بر‌ترین‌ها از دور ریختنی‌ها در سراهای محله سطح محدوده برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: ۶ کارگاه آموزشی در خانه‌های تسنیم محلات منطقه برپا شده و برهمین اساس توانمندی‌های بانوان در گروههای سنی مختلف خردسال، کودک و نوجوان و بزرگسال ارزیابی می‌شود.

سلطانی افزود: این کارگاه‌ها به منظور استفاده بهینه از پسماندهای خشک منازل و فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این مشارکت شهروندان به ویژه بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری افزایش یافته و آثار زیبای هنری از مواد دورریز ایجاد می‌شود.

شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: دستاورد‌ها و محصولات تولید شده بانوان این بخش از پایتخت در نمایشگاه منطقه به معرض نمایش گذاشته و آثار بر‌تر در نمایشگاهی متمرکز با حضور مناطق ۲۲ گانه شرکت داده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز