خبرگزاری کار ایران

برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع منطقه ۲۱ در ایام ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۰۵

مسابقات ورزشی متنوع منطقه ۲۱، ابتدا در سطح نواحی و سپس تیم‌های بر‌تر به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شوند و در پایان تیم‌های منتخب به مسابقات المپیاد ورزشی محلات شهرداری تهران راه می‌یابند.

ایلنا: شهردار منطقه ۲۱ گفت: اداره ورزش منطقه ۲۱ مسابقات ورزشی متنوعی را جهت شهروندان منطقه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، "مصطفی سلیمی" با اعلام این خبر بیان داشت: اداره ورزش منطقه در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان و در جهت توسعه هرچه بیشتر ورزش شهروندی ضمن گرمیداشت این ایام و با توجه به اینکه فعالیت‌های روزانه ورزشی دراین ماه به نسبت دیگر ایام سال کمتر می‌شود اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، دارت ویژه بانوان و آقایان از بعد از افطار درمجموعه‌های ورزشی سطح منطقه کرده است.

وی افزود: مسابقات فوتسال، والیبال و دارت ویژه بانوان از تاریخ ۱۲ مردادماه در مجموعه‌های ورزشی الزهرا (س) و دریا برگزار می‌شود و تا کنون ۲۵ تیم فوتسال و ۴۵ تیم والیبال و ۴۰۰ نفر ورزشکار جهت شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.
شهردار منطقه ۲۱ اظهار داشت: قرعه کشی مسابقات فوتسال آقایان باحضور ۱۲۰ تیم در دو رده سنی جوانان با ۴۲ تیم و بزرگسلان با۷۸ تیم در تاریخ ۱۹ تیرماه انجام شد و مسابقات از تاریخ ۲۰ تیرماه از ساعت ۲۱ لغایت ۲ بامداد در مجموعه ورزشی‌های یاس، دریا و ولایت وردآورد آغاز شده است.

سلیمی تصریح کرد: همچنین مسابقات فوتبال ۷ نفره، بدمینتون، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی می‌ز، شطرنج، دوچرخه سواری، والیبال، تکواندو، شنا، ژیمناستیک، کشتی، کاراته در مجموعه ورزشی‌های چند منظوره و بوستان‌ها و زمین چمن‌های سطح منطقه از تاریخ ۱۹تیر ماه لغایت ۱۶مرداد ماه بعد از نماز مغرب عشاء برگزار می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این مسابقات ابتدا در سطح نواحی و سپس تیمهای بر‌تر به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شوند و در پایان تیم‌های منتخب به مسابقات المپیاد ورزشی محلات شهرداری تهران راه می‌یابند.

شهردار منطقه ۲۱ در پایان گفت: ایستگاه‌های تندرستی که تا قبل از ماه مبارک رمضان در سطح بوستان‌های منطقه جهت استفاده شهروندان منطقه مشغول به فعالیت بودند در این ایام هم بعد از افطار زیر نظر مربیان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند. لازم به ذکر است سانس‌های استخر مجموعه ورزشی معلم هر شب دایر است.

این مقام مسئول در پایان افزود: این مسابقات ابتدا در سطح نواحی و سپس تیم‌های بر‌تر به مسابقات منطقه‌ای اعزام می‌شوند و در پایان تیم‌های منتخب به مسابقات المپیاد ورزشی محلات شهرداری تهران راه می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز