خبرگزاری کار ایران

كشتی آرای در گفتگو با ایلنا:

طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 1400 تومان كاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۸

در بازار امروز هر مثقال طلای 18 عیار با بهای 465 هزار و 800 تومان به فروش رسید و انس جهانی نیز با 7 دلار كاهش از 1295 دلار در روز گذشته به 1288 دلار تنزل یافت.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش ۱۴۰۰ تومانی هر یک گرم طلای ۱۸ عیار خبر داد.

محمد کشتی آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همه ساله با آغاز ماه رمضان، در دهه اول بازار طلا و جواهر در رکود به سر می‌برد اما از دهه دوم این ماه خرید‌های عروسی آغاز می‌شود و دوباره بازار رونق می‌گیرد.

وی افزود: در بازار امروز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه ۹۲ بازار داخلی نیز با تاثیر از انس جهانی روندی نزولی به خود گرفت و هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز نسبت به روز گذشته با ۱۴۰۰ تومان کاهش در بازار با بهای ۱۰۱ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.

وی ادامه داد: همچنین در بازار امروز هر قطعه سکه تمام طرح جدید به قیمت یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و ۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۵۶۷ هزار تومان، ربع سکه ۳۶۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۴۵ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای تصریح کرد: همچنین در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار با بهای ۴۶۵ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید و انس جهانی نیز با ۸ دلار کاهش از ۱۲۹۵ دلار در روز گذشته به ۱۲۸۸ دلار تنزل یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز