خبرگزاری کار ایران

ماجرای عجیبی که آیت‌الله مصباح از نصرالله شنید

کد خبر : ۹۰۱۶۲

جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله با رژیم صهیونیستی همراه با امدادهای غیبی بود و وقایع آن جز با توجه به امداد غیبی، قابل تفسیر نیست.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله با رژیم صهیونیستی همراه با امدادهای غیبی بود و وقایع آن جز با توجه به امداد غیبی، قابل تفسیر نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از تابناک، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در جلسه درس اخلاق ویژه ماه رمضان در دفتر مقام معظم رهبری در قم، جنگ 33 روزه را همراه با امدادهای غیبی دانست و اظهارکرد: در جنگ 33 روزه اتفاقاتی افتاد که جز به صورت امداد غیبی قابل تفسیر نیست. من از شخص سید حسن نصرالله شنیدم که گفت اسرائیلی‌ها به نیروهای حزب‌الله حمله می‌کردند ولی پس از عقب‌نشینی نیروهای حزب‌الله، نیروهای اسرائیلی پیش‌روی نمی‌کردند. دلیل را که از سربازان اسرائیلی جویا شدند، آنها گفتند که مردانی با لباس‌های سفید با شمشیر با ما می‌جنگند.

وی اضافه کرد: سربازان اسرائیلی قضیه جنگیدن مردانی با لباس‌های سفید به همراه شمشیر را در مصاحبه با شبکه‌های اسرائیلی گفتند و در جنگ 33 روزه داستان‌های عجیبی اتفاق افتاد که مصادیق امداد غیبی زنده شد؛ البته در طول دفاع مقدس نیز از این موارد داشتیم.

این استاد اخلاق حوزه علمیه قم با اشاره به دلیل امدادهای غیبی اظهار کرد: امدادهای غیبی خداوند به این دلیل است که انسان بهانه‌ای را برای انجام ندادن تکلیف خود نداشته باشد و موارد امدادهای غیبی در دفاع مقدس متواتر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز