خبرگزاری کار ایران

فتاحی:

بیش از ۷۰۰ شغل دائم طی یكسال اخیر در شهر بابك ایجاد شده است

کد خبر : ۹۰۱۲۴

خواهشی که از آقای روحانی داریم این است که همانطور خود ایشان نیز مدنظر دارند از آمار دقیق استفاده کند و در دولتی که تشکیل می دهند از افرادی که در فتنه ۸۸ قصد براندازی نظام و پایمال کردن خون شهدا را داشتند،استفاده نکنند.

 

نباید فقط ضعف های دولت را سردست بگیریم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه دولت توانست شعارهای انقلاب را سردست بگیرد, گفت: تمام کارهای دولت را نادیده و کوتاهی ها و ضعف ها را سردست می گیریم و آنجا به دنیا اعلام می کنیم دولت های جمهوری اسلامی ایران ناموفق بودند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت, حسین فتاحی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 26 تیر) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیات دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار خود با هیات دولت گفتند: کسانی که می خواهند در مورد دولت قضاوت کنند و حجم کار بالا و تلاش خستگی ناپذیر آن توجه کنند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آن افتخار کند،گفت: همه متوجه شدند که حجم کار رئیس جمهور و همکارانش نسبت به همه دوره های دیگر بسیار بالا و پرشتاب بوده است که این نقطه برجسته ای است. اما تمام کارهای دولت را نادیده و کوتاهی ها و ضعف ها را سردست می گیریم و آنجا به دنیا اعلام می کنیم دولت های جمهوری اسلامی ایران ناموفق بودند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به آمارهای رئیس جمهور منتخب در خصوص ایجاد اشتغال گفت: درخصوص آماری که ریاست منتخب جمهور مبنی بر ایجاد ۱۴ هزار شغل در یک سال مطرح می کند باید گفت: شهرستان شهربابک ازکل ۷۵ میلیون جمعیت ایران ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در یک سال گذشته در این شهرستان بیش از ۷۰۰ شغل دائم و ماندگار ایجاد شده است که البته اگر وام های اشتغالزایی در کنار آن قرار دهیم بیش از ۱۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: حال چطور در کل کشور بیش از ۱۴ هزار شغل ایجاد نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: خواهشی که از آقای روحانی داریم این است که همانطور خود ایشان نیز مدنظر دارند از آمار دقیق استفاده کند و در دولتی که تشکیل می دهند از افرادی که در فتنه ۸۸ قصد براندازی نظام و پایمال کردن خون شهدا را داشتند،استفاده نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز