خبرگزاری کار ایران

آریایی نژاد در تذکر شفاهی:

وزارت کار در جهت ارتقاء حقوق کارگران تلاش کند

کد خبر : ۹۰۱۰۷

متأسفانه هم اکنون از جای جای ملایر صدای العطش مردم می آید/در بیش از 50 روستا با تانکر آبرسانی می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه متأسفانه هم اکنون از جای جای این شهرستان صدای العطش مردم می آید بر ضرورت ساماندهی چاه های آب این منطقه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، احمد آریایی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه 26 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با تأکید بر اینکه متأسفانه هم اکنون جای جای شهرستان ملایر فریاد العطش می زنند گفت: هم اکنون بیش از 50 روستای حوزه انتخابیه با تانکر آبرسانی می شود از این رو ضرورت ساماندهی چاه های آب بسیار احساس می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم اکنون وضعیت شرکت توزیع برق بسیار دشوار است افزود: این مشکلات موجب شده که این شرکت دشواری های خود را به مردم وارد کند.

آریایی نژاد با بیان اینکه سازمان بهزیستی باید پیگیر استخدام ۳ درصد از معلولان در دستگاه های دولتی باشد تصریح کرد: از طرفی دیگر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید در جهت ارتقاء حقوق کارگران تلاش کند.

وی با تأکید بر نظارت بیشتر بر نحوه ارائه مددجویان از سوی سازمان بهزیستی یادآور شد: وزارت کشور باید در جهت ارائه لایحه ای برای تغییر قانون انتخابات برنامه ریزی و همچنین این وزارتخانه باید برای تحقق حقوق اجتماعی مردم در برگزاری جشن و مراسم های عمومی تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز