خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج خبر داد:

اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح مسیر کانال سیاه‌جوب قزل‌حصار

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۰۰

ناهماهنگی و عدم تعامل بین دستگاه‌ها، موجب زیان و خسران به شهروندان منطقه قزل حصار کرج شده است.

ایلنا: جلسه شورای حفاظت از منابع آب به ریاست مهدی ایران‌نژاد فرماندار شهرستان کرج و با حضور مساعد معاون فنی و عمرانی فرمانداری کرج، کمال‌زاده معاون عمران و فنی شهردای و رجبی مدیرعامل امور آب و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج در این جلسه فرماندار شهرستان کرج ضمن رسیدگی به مراحل بازسازی کانال سیاه جوب طی سخنانی گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته شاهد جریان سیلاب در منطقه خیابان اصلی قزلحصار که در مسیر امتداد کانال سیاه جوب و اراضی شخصی واقع شده است، هستیم که با محدودیتی که عرض خیابان و عرض محل عبور سیاه جوب دارد باید با ظرافت خاصی کار‌شناسی و اجرا شود.

وی بررسی تاریخچه سیلاب‌های سالیان گذشته را نکته اصلی در حل مشکل این منطقه عنوان کرد و افزود: شاید در یک دوره ۵ ساله و یا بیشتر شاهد جریان سیل در سیاه جوب نباشیم و ناگهان به علت یک دوره بارش شدید باران در مسیر، سیل جاری شود. بنابراین، طرح بازسازی سیاه جوب باید براساس دوره‌های جریان سیلاب کار‌شناسی و اجرا شود.

وی نتیجه ناهماهنگی و عدم تامل بین دستگاه‌ها را زیان و خسران رساندن به شهروندان آن منطقه عنوان کرد و گفت: باید همکاری‌ها و همدلی‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم بیشتر شود.

گفتنی است در این جلسه سه میلیارد تومان برای بازسازی کانال سیاه چوب توسط فرمانداری شهرستان کرج در نظر گرفته شد و مقرر شد طی هفته آینده گزارش نهایی مشاوران امور آب و شهرداری کرج پیرامون طرح بازسازی رودخانه سیاه چوب در اختیار فرمانداری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز