خبرگزاری کار ایران

فریبا وفی در گفتگو با ایلنا:

در نمایشگاه بعدی هم کتابی نخواهم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۷۲

آخرین کتاب‌های منتشر شده فریبا وفی، رمان «ماه کامل می‌شود» و مجموعه داستان «همه افق» بوده است. این نویسنده بعداز گذشت تقریبا سه سال، هنوز نمی‌داند چه وقت نسبت به انتشار آثار تازه‌اش اقدام می‌کند.

ایلنا: فریبا وفی، نویسنده‌ای که در دوره‌ای توانست با انتشار رمان‌هایی همچون «پرنده‌ی من»، «ترلان»، «رؤیای تبت»، «رازی در کوچه‌ها» و «ماه کامل می‌شود» مخاطبان زیادی پیداد کند، تقریبا سه سال است که رمان تازه‌ای منتشر نکرده است.

وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: همچنان درحال نوشتن هستم ولی هنوز هیچ داستان یا رمانی را به ناشر نداده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که «نوشته‌‌هایی که مشغول‌شان شده و روی‌شان کار می‌کند، رمان است یا مجموعه داستان؟» گفت: به شکل توامان روی داستان‌های مختلفی کار می‌کنم. هم داستان هستند و هم رمان. اما اینکه کدام یک زودتر به اتمام برسند، مشخص نیست.

وفی که آخرین بار مجموعه داستان «همه افق» را در سال 90 منتشر کرده، درمورد تاخیری که در سیر انتشار آثارش ایجاد شده، توضیح داد: آن وقت‌ها که کتاب‌هایم با فاصله‌ی کم از یکدیگر منتشر می‌شدند، برخی انتقاد می‌کردند که چرا این‌قدر تند تند کتاب چاپ می‌کنی؟ حالا که دو سه سالی‌ست چیزی از من چاپ نشده، همه سراغ می‌گیرند و دلیلش را جویا می‌شوند.

وی ادامه داد: راستش برای من این مهم است که داستان تازه‌ام، داستان خوبی از کار درآید. حالا اینکه چقدر انتشار کتاب تازه‌ام به تعویق و تاخیر بیافتد، برایم مهم نیست.

نویسنده‌ی رمان ماه کامل می‌شود، در پاسخ به این سوال که «آیا تاخیر به‌وجود آمده، به دلیل تغییر رویکرد و یا سبک نگارشی نوشته‌های شماست یا خیر؟» گفت: خیر! دنبال تغییر رویکرد یا سبک نبوده‌ام.

وی درمورد اینکه فکر می‌کند کتاب تازه‌اش چه زمانی به انتشار برسد، افزود: نمی‌دانم. اما فکر نمی‌کنم در نمایشگاه کتاب سال بعد، یعنی نمایشگاه سال 93 هم کتاب تازه‌ای داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز