خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بهزیستی در زنجان صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از معاونین با نماینده ولی‌فقیه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۱۹

در اولین روز از هفته بهزیستی این دیدار صورت گرفت.

ایلنا: مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از هفته بهزیستی، عباسعلی خلدی مدیر کل بهزیستی به همراه معاونین، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب زنجان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار مدیر کل بهزیستی به تشریح برنامه‌های هفته بهزیستی پرداخته و از عملکرد ۳ ساله سازمان گزارشی اجمالی به محضر امام جمعه ارائه نمودند.

در ادامه مراسم دیدار آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر و تشکر از مدیر کل و پرسنل عنوان کرد: با توجه به مشکلات و کاستی‌های موجود در سازمان بهزیستی و حمایت و دلسوزی مدیران انشاء اله مشکلات سازمان برطرف خواهد شد.

وی افزود: در بحث معلولیت خود معلول هیچ نقشی نداشته بلکه عوامل ژنتیک – بهداشت و درمان و حوادث طبیعی شخص را دچار معلولیت نموده است.

در این دیدار مطرح شد قسمتی از اعضای معلول دچار مشکل شده با عنایت خداوند اعضای دیگر جبران آن مشکل را نموده است.

همچنین وی در پایان افزود: شخص معلول در یک بعد ناتوان بوده در بعد دیگر باید استعدادهای نهفته خود را نشان دهد. و شما می‌بایست با اختیارحلم و صبر دستگیر جامعه هدف باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز