خبرگزاری کار ایران

در نشست مطبوعاتی مطرح شد:

ثبت نام بیش از ۲۰۰۰ نفر در سامانه مسکن مددجویان بهزیستی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۵

مدیر کل بهزیستی استان سمنان از ثبت نام دو هزار و ۳۳ نفر در سامانه مسکن مددجویان بهزیستی استان سمنان خبر داد.

ایلنا: مدیر کل بهزیستی استان سمنان در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، با بیان اینکه دو هزار و ۳۳ نفر در سامانه مسکن مددجویان بهزیستی استان ثبت نام کردند، اظهار داشت: از ابتدای آغاز نهضت مسکن، یک هزار و ۴۱۳ واحد به مددجویان استان سمنان تحویل داده شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین علی پهلوان از واگذاری ۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان در سمنان، ایوانکی و گرمسار همزمان با هفته بهزیستی امسال خبر داد و گفت: از این واحد‌ها، تعداد ۲۱۶ واحد در سمنان، ۴۸ واحد در ایوانکی و ۴۰ واحد مسکونی در گرمسار به مددجویان واگذار می‌شود.

مشاور ریاست سازمان با بیان اینکه بهزیستی استان در تهیه، ساخت و تحویل مسکن مددجویان در کشور رتبه اول را کسب کرده، عنوان کرد: ۳۱۶ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در دامغان و شاهرود در حال ساخت است که افزایش قیمت‌ها تحویل واحد‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

پهلوان در ادامه اضافه کرد: ۱۰ تا ۴۰ میلیون ریال از سهم آورده مددجویان برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان از سوی بهزیستی تأمین می‌شود و همچنین در تأمین انشعاب آب، برق و گاز نیز بهزیستی از نظر مالی کمک‌ حال مددجویان است.

وی ایجاد نهضت اشتغال را مهم‌تر از نهضت مسکن عنوان و تصریح کرد: اشتغالزایی، هویت ‌بخشی را برای مددجویان به همراه دارد و تقاضای نخست آنان است.

مدیرکل بهزیستی از حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور پنجشنبه هفته اینده در شهرستان گرمسار خبر داد.

پهلوان در خاتمه با اشاره به این مطلب که ۲۵ تا ۳۱ تیرماه هفته بهزیستی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: شعار هفته بهزیستی امسال بهزیستی برای تو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز