خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رئیس جمهوری ;

شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۶۵

مرحله اول پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سمنان از پروژه‌های مهر ماندگار با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: این شبکه در مرحله اول به طول ۱۹۷ کیلومتر و خط انتقال چهار هزار و ۳۰۰ متر با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اجرا شده است.
به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: در مرحله اول این شبکه دارای تصفیه خانه‌ای با ظرفیت ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمکعب برای ۷۰ هزار نفر جمعیت طراحی و اجرا شده است که دارای فرآیند تصفیه لاگون هوادهی است.
عباس تجلی گفت: با اجرا و بهره برداری از این مرحله ۷۰ درصد از شهر سمنان دارای شبکه جمع آوری فاضلاب شده است.
وی گفت: در مراحل دوم و سوم ظرفیت این تصفیه خانه به ۴۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و پوشش جمعیتی معادل ۲۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده و در قالب پروژه‌های مهر ماندگار اجرا شده است، گفت: با اجرای سه مرحله ۱۰۰ درصد شهر سمنان تحت پوشش جمع آوری فاضلاب قرار می‌گیرد.
همچنین در سفر معاون اول رییس جمهوری به استان سمنان ۲۲ پروژه محرومیت زدایی در این استان افتتاح شد.
این پروژه‌ها توسط سپاه قائم (عج) استان سمنان و با هدف رفع محرومیت از مناطق محروم این استان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
استاندار سمنان گفت: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله خانه عالم، آبرسانی، بهسازی روستا، طرح‌های عمرانی و... توسط بسیج سازندگی اجرا و آماده افتتاح شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز