خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه دایمی قرآنی رشد در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گشایش یافت

کد خبر : ۸۹۹۶۱

در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ عنوان از دستاورد‌ها و آثار فرهنگی و هنری دانشجویان این دانشگاه در زمینه‌های دینی، اسلامی، هنرهای دستی و تجسمی و طراحی نرم افزارهای فرهنگی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

ایلنا: به همت بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مراغه و همزمان با ماه رمضان، نمایشگاه دایمی قرآنی رشد در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول بسیج دانشجویی سپاه مراغه گفت: این نمایشگاه با حضور ۲۰ گروه فرهنگی و هنری در مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرای این دانشگاه دایر شده است.
محمدرضا خاکی افزود: نمایشگاه قرآن کریم که محل عرضه و ارائه آثار منتخب قرآنی در حوزه‌های مختلف است امروز به کانون هم‌اندیشی پژوهشگران، محققان و هنرمندان و همایش شکوه‌مند آنان بر سرمایه قرآنی تبدیل شده و در سیر و تکامل خود چشم‌ها و نظرهای بسیاری را معطوف به خود کرده است.
وی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ عنوان از دستاورد‌ها و آثار فرهنگی و هنری دانشجویان این دانشگاه در زمینه‌های دینی، اسلامی، هنرهای دستی و تجسمی و طراحی نرم افزارهای فرهنگی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
خاکی برگزاری کارگاه‌های علمی، فرهنگی و هنری در کنار ارایه آثار از دیگر فعالیت‌های این نمایشگاه بر شمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز