خبرگزاری کار ایران

شفق می‌تواند به پرسپولیس کمک کند

کامبوزیا: برای جانشینی رویانیان 2 راه حل وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۴

برای جانشینی رویانیان 2 راه حل وجود دارد اول اینکه یا او باید استعفا دهد یا اینکه او را برکنار کنند، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای من  مهم این است که در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر تیم پرسپولیس آرامش داشته باشد.

محمدجعفر کامبوزیا در گفت‌وگو با ایلنا در تازه‌ترین اظهار نظرش درخصوص بحث انتخاب احتمالی‌اش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: من در جریان این خبر نبوده و نیستم و اینکه محمد رویانیان گفته قرار است بنده جانشین وی شوم را باید از خود او بپرسید. ضمن اینکه برای جانشینی رویانیان 2 راه حل وجود دارد، اول اینکه او باید استعفا دهد یا اینکه او را برکنار کنند، موضوعی که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس درخصوص احتمال حضور ناصر شفق به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من هم این موضوع را از رسانه‌ها شنیده‌ام و باید اذعان کنم شفق از مدیران باسابقه ورزش کشور بودند که در باشگاه‌های ریشه‌داری مانند تراکتورسازی، ابومسلم و پاس مدیریت کرده و حتماً در پرسپولیس هم می‌تواند نقش مثبتی داشته باشد. وی تجربیات خوبی هم دارند که بانی کارهای نیک می‌شود.

رئیس فدراسیون شطرنج همچنین در خصوص اینکه در هفته‌های آتی با روی کار آمدن وزیر جدید ورزش ممکن است تغییرات در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انجام شود، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت جدید قطعاً تغییرات در سطح وزارت ورزش انجام خواهد شد و به طبع آن تغییراتی هم در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال صورت می‌گیرد و اگر از الان این تغییرات صورت بگیرد یا در آینده، هیچ تفاوتی نخواهد داشت اما تا موقعی که آقایان در مسند هستند باید به کارشان ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز