خبرگزاری کار ایران

گلر جوان و باتجربه فرقی ندارد؛

غلامپور: هر کسی آماده باشد درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۱

تیمی که بسته‌ایم بر اساس تفکرات علی دایی بوده و تا حدودی خواسته وی مهیا شده و امیدوارم این بازیکنانی که جذب شده‌اند در طول فصل بتوانند جواب اعتماد دایی را بدهند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از 7 خرداد که تمرینات پرسپولیس را شروع کردیم، روند خوبی داشتیم و در حال حاضر هم تیم وضعیت خوبی دارد.

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: از شروع تمرینات پرسپولیس در فصل جدید شرایط خوبی داشتیم، اما تا قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز که اولین بازی ما در لیگ است باید به آمادگی صددرصد برسیم. ما دو بازی تدارکاتی دیگر با فولاد و سایپا داریم که امیدوارم در این بازی‌ها به اهداف‌مان برسیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

وی افزود: تیمی که بسته‌ایم بر اساس تفکرات علی دایی بوده و تا حدودی خواسته وی مهیا شده و امیدوارم این بازیکنانی که جذب شده‌اند در طول فصل بتوانند جواب اعتماد دایی را بدهند.

وی در مورد شرایط گلرهای پرسپولیس گفت: از کار نیلسون، محمدی و عابدزاده صددرصد راضی هستم و هر کدام از آنها که آماده باشند برای پرسپولیس بازی می‌کنند. از الان کسی گلر فیکس تیم نیست و هر کسی خوب باشد بازی می‌کند. معیار اصلی ما برای انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم آمادگی بدنی و روحی است و گلر جوان و باتجربه هم فرقی ندارد و هر کسی بهتر باشد بازی می‌کند.

غلامپور در پایان گفت: امیر عابدزاده فعلا مصدوم است و 10 روز از کار گروهی عقب است و حضورش در زمین بستگی به آمادگی‌اش دارد. برای من فرقی نمی‌کند و هر کسی بهتر و آماده‌تر باشد بازی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز