خبرگزاری کار ایران

محسن بیرانوند از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۳

بعد از سال‌ها تصمیم گرفتم بی‌سر و صدا و به دور از حاشیه خداحافظی کنم و حالا با همهٔ توان در خدمت جوانان البرز هستم و تمام تلاشم را بکار خواهم بست تا زمینه رشد رشته وزنه برداری در استان البرز مهیا شود.

ایلنا: محسن بیرانوند وزنه بردار البرزی دسته ۱۰۵ کیلو گرم تیم ملی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، محسن بیرانوند وزنه بردار البرزی دسته ۱۰۵ کیلو گرم تیم ملی، دارنده چندین مدال آسیایی و بین المللی و نایب رئیس هیات وزنه برداری استان البرز، بی‌سر و صدا از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

محسن بیرانوند در این خصوص اظهار داشت: بعد از سال‌ها تصمیم گرفتم بی‌سر و صدا و به دور از حاشیه خداحافظی کنم و حالا با همهٔ توان در خدمت جوانان البرز هستم و تمام تلاشم را بکار خواهم بست تا زمینه رشد رشته وزنه برداری در استان البرز مهیا شود.

نایب رئیس هیات وزنه برداری استان البرز در ادامه افزود: با وجود وزنه برداران پر آتیه‌ای مانند همایون تیموری، رضا آقازاده، صالح چراغی و... در استان البرز و با حمایت‌های رئیس هیات در حال مهیا کردن زیر ساخت‌ها و سخت افزارهای لازم برای وزنه برداری این استان هستیم، البرز استعدادهای خوبی دارد که با کمی رسیدگی، توجه و برنامه ریزی صحیح می‌تواند یکی از قطب‌های وزنه برداری کشور شود.

وی در پایان با اشاره به مربیگری و هدایت تیم استان البرز توسط مهدی پانزوان بیان کرد: پانزوان با کوله باری از تجربه مربی تیم ماست و امیدوارم تیم در مسابقات قهرمانی کشور نتایج خیلی خوبی بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز