خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد دانشجویان جهان – روسیه؛

قرعه دشوار آزادکاران ایران در 4 وزن نخست

کد خبر : ۸۸۵۶۷

مراسم وزن کشی 4 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد دانشجویان جهان چهارشنبه شب در شهر کازان روسیه برگزار شد

مراسم وزن کشی 4 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد دانشجویان جهان چهارشنبه شب در شهر کازان روسیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان با قرعه های دشواری روبرو شدند.

به گزارش ایلنا، در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 19 نفر برگزار می‌شود، یاسر حیدرقلی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با سانگ چول ری از کره شمالی مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار نیکو می گالا دیس از آمریکا و یاشار علی اف از آذربایجان می‌رود.

مسعود کمروند در وزن 66 کیلوگرم که 26 کشتی‌گیر با هم به رقابت می‌پردازند در دور نخست به مصاف اولاک من ماماتوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی باید با برنده دیدار کشتی گیران آمریکا و فنلاند سر شاخ می شود. کشتی گیران ارمنستان، گرجستان و ازبکستان در گروه کمروند حضور دارند.

در وزن 84 کیلوگرم نیز که 27 کشتی‌گیر وزن کشی کردند، محمدحسین محمدیان در دیدار نخست خود به مصاف اد راس از آمریکا می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار موسی مرتضی علی یف کشتی گیر سرشناس ارمنستانی و نایو اکاگوما از ژاپن مسابقه می دهد.نمایندگان روسیه، قزاقستان و گرجستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.

پرویز هادی در وزن 120 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف طاها اکگول کشتی گیر سرشناس ترکیه ی دارنده مدال طلای اروپا و قهرمان دانشجویان جهان می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار جمال الدین ماگموداف از آذربایجان و اوکا از ژاپن مسابقه می دهد.آلن خوگایف نماینده روسها در گروه هادی قرار دارد. هادی سال گذشته در دیدار فینال رقابتهای دانشجویان جهان مقابل اکگول شکست خورده بود.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران با اشاره به قرعه دشوار نمایندگان ایران در این رقابت‌ها گفت: در رقابت‌های یونیورسیاد امسال کشتی گیرن مطرح و نامداری از جهان حضور دارند و کشتی گیران ایرانی برای رسیدن به مدال باید مسیر سختی را طی کنند.

رقابت‌های کشتی آزاد باز‌یهای دانشجویان جهان در روسیه از ساعت 13 فردا(پنجشنبه) به وقت کازان، 13:30 به وقت تهران به مصاف حریفان خود می روند.

مسابقات اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم روز جمعه برگزار می شود که بهنام احسان پور، رضا افضلی و جمال میرزایی به مصاف رقبای خود می روند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز