خبرگزاری کار ایران

دری نجف‌آبادی:

وحدت تنها راه حل رفع مشکلات مسلمین است

کد خبر : ۸۸۵۳۱

درگیری‌های حاضر در جوامع اسلامی توسط امریکا، اسرائیل و انگلستان برنامه‌ریزی شده است و این درگیری‌ها بین شیعه و سنی سایه‌های امن را برای اسرائیل به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه اراک گفت: درگیری‌های حاضر در جوامع اسلامی توسط امریکا، اسرائیل و انگلستان برنامه‌ریزی شده است و این درگیری‌ها بین شیعه و سنی سایه‌های امن را برای اسرائیل به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله دری نجف‌آبادی در جمع کارکنان سپاه روح‌الله در حسینیه امام خمینی(ره) اراک اظهار کرد: وحدت تنها راه حل رفع مشکلات مسلمین است.

وی با بیان این‌که «از نظر امام صادق(ع) شیعیان دارای صفات و ویژگی‌هایی مانند وفا، امانتداری، زهد، زکات،حج و پرهیز از حرام و هر گناهی هستند» ادامه داد: در واقع پیروزان واقعی عالم، اینان هستند. ضیافت خداوند متعال مراتبی دارد و این مراتب به اعتبار قابلیت‌های ماست. هرچه قابلیت و اعتبار ما بیشتر باشد آن رتبه ضیافت در نزد خداوند بالاتر خواهد بود. رمز موفقیت در این راه ایمان، معرفت و اخلاص است.

وی تصریح کرد: برای این‌که جلوه‌هایی از خداوند در انسان نمایان شود باید قله‌های بسیاری را فتح کرد و بزرگترین قله این است که فقط خداوند را در زندگی موثر بدانیم، نقش‌آفرین حقیقی اوست و این قدم اول و آخر است که باید طی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز