خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان خبر داد:

راه اندازی دو سایت بی تی اس با هزینه دو میلیارد ریال در کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۵

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت:احداث سایت کوهدشت 300 خانوار را تحت پوشش قرار می‎دهدوهزینه راه‎اندازی هر سایت یک میلیارد ریال است.

ایلنا: مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: احداث سایت کوهدشت ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می‌‎دهد و هزینه راه‎اندازی هر سایت یک میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مسیب قبادیان در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: این سایت‌ها واقع در شهرستان کوهدشت روستای چنار دم چهر و سایت که‌مان روستاهای دره‎تنگ علیا و سفلی، دکاموند، گَرکان علیا و سفلی و بخشی از منطقه گردشگری کهمان در شهرستان سلسله را پوشش می‌‎دهد.
مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان از راه اندازی دو سایت BTS در کوهدشت و سلسله خبر داد.

وی با اشاره به اینکه احداث سایت کوهدشت ۳۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار می‌‎دهد، اظهار داشت: هزینه راه‎اندازی هر سایت یک میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: سراب که‌مان یکی از نقاط بکر و بی‌نظیر استان است که در ایام گرم تابستان پذیرای گردشگران فراوانی از شهرستان سلسله و نیز سایر شهرستانهای استان و حتی ایران است.

قبادیان گفت: شرکت مخابرات لرستان با توجه ویژه به نقاط گردشگری اقدام به تامین پوشش تلفن همراه نقاط گردشگری نموده که طرح پوشش بخشی از منطقه که‌مان نیز در همین راستا اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز