خبرگزاری کار ایران

در آستانه نخستین سالگرد زلزله ارسباران؛

کمک‌های برق تبریز به زلزله زدگان ادامه دارد

کد خبر : ۸۸۲۲۲

با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان این کمک‌ها در قالب ارزاق عمومی به ۸۰ خانوار بی‌سرپرست و کم درآمد در منطقه ورزقان اهدا شد.

ایلنا: در آستانه اولین سالگرد زلزله مهیب ارسباران، کمک‌های کارکنان برق تبریز به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون ریال در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان این کمک‌ها در قالب ارزاق عمومی به ۸۰ خانوار بی‌سرپرست و کم درآمد در منطقه ورزقان اهدا شد.

همچنین این شرکت در راستای اشتغالزایی در مناطق زلزله زده نسبت به تهیه دارقالی و ابزار آلات و مواد خام قالی برای تعداد ۴۶ خانوار بی‌سرسرپرست و کم درآمد اقدام نموده است که هزینه‌ای در حدود ۲۲۰ میلیون ریال در بر داشته است.

بر پایه این گزارش شرکت توزیع نیروی برق تبریز از نخستین سازمان‌های امداد رسان بود که در مناطق زلزله زده حضور یافت و علاوه براین نیز در بخش کمک‌های مردمی کارکنان نیز با اهدای یک روز از حقوق کارکنان خود به یاری زلزله زدگان شتافت.

همچنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی همکاران این شرکت نیز سال گذشته در قالب چند کامیون و با ارزش تقریبی۶۵۰ میلیون ریال به این مناطق ارسال شده است.

گفتنی است انجمن اسلامی، دفتر روابط عمومی و مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده این شرکت با همکاری موسسه خیریه تبریز کمک‌های اخیر را جمع آوری و در مناطق زلزله زده توزیع کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز