خبرگزاری کار ایران

اجیر کردن آدمکش توسط مجری سابق صداوسیما!

کد خبر : ۸۷۷۶۷

یک مجری سابق تلویزیون و اعضای خانواده‌اش وقتی نتوانستند کرایه خانه میلیونی خود را پرداخت کنند، برای رهایی از دست صاحبخانه، آدمکش اجیر کردند.

یک مجری سابق تلویزیون و اعضای خانواده‌اش وقتی نتوانستند کرایه خانه میلیونی خود را پرداخت کنند، برای رهایی از دست صاحبخانه، آدمکش اجیر کردند.

به گزارش ایلنا، همشهری نوشت: 15 آبان‌ماه سال گذشته، وقتی پیکر غرق خون مرد میانسالی به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شد، هیچ‌کس باورش نمی‌شد که او زنده بماند و از ضربات مرگبار چاقو که به نقاط متعدد بدنش وارد شده بود، نجات یابد. با این حال مرد میانسال با کمک پزشکان زنده ماند تا راز نقشه خونینی را فاش کند که یکی از طراحان آن مجری سابق تلویزیون بود.

این مرد چند روز بعد، وقتی توانست حرف بزند ماجرا را برای ماموران چنین توضیح داد: حدود ساعت 10 صبح، زنگ موبایلم به صدا درآمد و از پشت خط صدای زن جوانی را شنیدم که می‌خواست آپارتمانی در شمال تهران اجاره کند. این زن می‌گفت که میهمانی خارجی دارد و می‌خواهد آپارتمانش شیک و تمیز باشد. از آنجا که حوالی میدان توانیر آپارتمان مجللی داشتم، از زن جوان خواستم برای دیدن آپارتمان به آنجا بیاید. او هم قرار گذاشت که راس ساعت 12 ظهر همدیگر را ملاقات کنیم و برای دیدن آپارتمان به آنجا برویم.

شاکی ادامه داد: حدود ساعت12:30 ظهر بود که به محل قرار رسیدم. تلفنم دوباره زنگ خورد و گوشی را که برداشتم، صدای زن جوانی را شنیدم. همزمان صدایی نیز از پشت سرم شنیدم و رویم را که برگرداندم، ناگهان مرد ناشناسی، مایع قرمز رنگی به‌ صورتم پاشید و چشم‌هایم سوخت. دیگر جایی را نمی‌دیدم و ناگهان متوجه شدم که مرد ناشناس با چاقو به جانم افتاده است. او به قصد کشتن، چندین ضربه به دست‌ها، پهلوهایم و دیگر نقاط بدنم وارد کرد. طوری که در بیمارستان کسی باورش نمی‌شد زنده بمانم. این مرد برای اینکه کسی مانعش نشود، فریاد می‌زد «تا تو باشی که بار دیگر به ناموس مردم نگاه نکنی». پس از آن هم فقط متوجه شدم که مرد ناشناس سوار موتور شد و همراه همدستش پا به فرار گذاشت. با این حال بخت با من یار بود که بیمارستان در همان نزدیکی‌ها بود و توانستم خودم را به آنجا برسانم. پزشکان با 204 بخیه و به طرز معجزه‌آسایی توانستند جانم را نجات دهند و وقتی چشمانم را باز کردم با دیدن خودم روی تخت بیمارستان، باورم نمی‌شد که زنده مانده باشم.

با اظهارات این مرد، پرونده در اختیار دادیار شعبه 5 دادسرای ناحیه 6 تهران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب ناشناس آغاز شد.

ماموران با بررسی‌های تخصصی توانستند زن جوانی را که به بهانه اجاره آپارتمان، شاکی را به محل قرار کشانده بود دستگیر کنند. در بازجویی از این زن بود که پلیس به خانواده مجری سابق تلویزیون رسید و متوجه شد که آنها در جریان این حمله خونین نقش داشته‌اند. وقتی شاکی پرونده از ماجرا باخبر شد، سرنخ مهمی را در اختیار ماموران قرار داد و گفت: مدت‌ها قبل خانواده یک مجری تلویزیون، آپارتمانی از من اجاره کردند که کرایه ماهانه‌اش، 4 میلیون تومان بود. چند‌ماه از اجاره این آپارتمان توسط آنها گذشته بود که متوجه شدم قصد ندارند کرایه خانه را پرداخت کنند. معوقه آنها حدود 20 میلیون تومان شده بود اما هر بار که درخواست کرایه می‌کردم، بهانه می‌آوردند. من که از این ماجرا خسته شده بودم به آنها گفتم که طلبم را می‌بخشم اما باید خانه‌ام را تخلیه کنند ولی آنها از این کار نیز خودداری کردند. این بود که شکایت کردم و بعد از رفتن به دادگاه، سرانجام توانستم حکم تخلیه بگیرم. پس از آن به کلانتری رفتم و قرار بود که بعدازظهر 15 آبان‌ماه، برای تخلیه به آپارتمانم برویم که صبح همان روز زن جوانی به من زنگ زد و با گفتن این جمله که قصد اجاره آپارتمان دارد، مرا به میدان توانیر کشاند و این حادثه رخ‌ داد. حالا هم حدس می‌زنم که مجری سابق تلویزیون و خانواده‌اش برای اینکه نتوانم آنها را از خانه‌ام بیرون کنم، نقشه قتلم را کشیده بودند.

با اظهارات جدید شاکی، ماموران در جریان بررسی‌ها متوجه شدند که حرف‌های او صحت دارد و در ادامه مجری جوان و اعضای خانواده‌اش را دستگیر کردند. در تحقیقات انجام شده، مرد جوانی که از سوی آنها اجیر شده بود تا حمله خونین را رقم بزند نیز شناسایی شد اما زمانی که ماموران راهی خانه وی شدند، او متواری شده بود.

قاضی برزگر دادیار شعبه 5 دادسرای ناحیه 6 با اشاره به آزادی مجری تلویزیون و خانواده‌اش با سپردن وثیقه، به همشهری گفت: این مجری جوان پس از حادثه از کار برکنار شد و پرونده این افراد به اتهام معاونت در ایراد ضرب و جرح عمدی تحت رسیدگی است و بررسی‌ها نشان می‌دهد مردی که از سوی آنها برای اجرای نقشه خونین اجیر شده بود، مجرم سابقه‌داری به‌نام محمدتقی است که در حال حاضر فراری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز