خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس‌جمهوری موقت مصر:

مرسی در مکانی امن است

کد خبر : ۸۷۷۵۳

احمد المسلمانی در گفت‌و‌گو با شبکه ماهواره‌ای العربیه با اعلام این‌كه دولت مصر هیچ گونه فشار خارجی را نمی‌پذیرد، گفت كه مرسی در مکانی امن بوده و با احترام با وی برخورد می‌شود.

«احمد المسلمانی» مشاور رسانه‌ای «عدلی منصور» رئیس‌جمهوری موقت مصر تاکید کرد که «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده این كشور در مکانی امن قرار دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از الیوم السابع، المسلمانی در گفت‌و‌گو با شبکه ماهواره‌ای العربیه با اعلام این‌كه دولت مصر هیچ گونه فشار خارجی را نمی‌پذیرد، گفت كه مرسی در مکانی امن بوده و با احترام با وی برخورد می‌شود.
مشاور رئیس‌جمهوری موقت مصر گفت كه طی روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه بیانیه‌ قانون اساسی صادر می‌شود و در این بیانیه وزرات اطلاع‌رسانی و چند وزراتخانه دیگر لغو می‌شوند.
وی افزود كه در این بیانیه اختیارات نخست‌وزیر و معاون رئیس‌جمهوری کاملا واضح بوده و جزئیات نقشه راه هفته جاری اعلام می‌شود.
المسلمانی در ادامه گفت که مسئولان جدید مصر تلاش می‌کنند که مرحله انتقالی تا جایی که امکان دارد، کوتاه شود.
مشاور منصور در مورد نخست‌وزیری «زیاد بها الدین» نیز گفت که هنوز به طور نهایی بر سر نامزدی بهاءالدین برای پست نخست وزیری توافق صورت نگرفته است و رئیس‌جمهوری موقت فردا با «محمد البرادعی» رئیس حزب الدستور و بهاءالدین دیدار می‌کند.
وی همچنین تصریح کرد که ترس از تکرار تجربه الجزایر در مصر بی‌اساس است و همه چیز به سمت تشکیل دولت بحران پیش می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز