خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ جهانی والیبال؛

بازتاب پیروزی‌های ایران مقابل کوبا در FIVB

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۸

کوبا با این شکست در قعر جدول گروه B فرو رفت و ایران نیز از 8 بازی 4 پیروزی و 4 شکست را تا بدین جای رقابت‌ها به ثبت رساند.

سایت فدراسیون بین‌المللی والیبال در گزارشی به افتخارآفرینی تیم ملی والیبال ایران در کوبا اشاره کرد و نوشت: تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم هم کوبا را شکست داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران تیم کوبا(میزبان) را جلوی چشمان تماشاگرانی که برای تشویق تیم خود به سالن آمده بودند، شرمسار کرد و 3 بر یک با امتیازهای (22-25، 25-20، 25-18، 25-22) شکست داد. کوبا با این شکست در قعر جدول گروه B فرو رفت و ایران نیز از 8 بازی 4 پیروزی و 4 شکست را تا بدین جای رقابت‌ها به ثبت رساند.

امتیازآورترین بازیکنان دو تیم به ترتیب امیر غفور با 19 امتیاز از ایران و "دیوید فیدل" و "یوردن بیست" هرکدام با 16 امتیاز از کوبا نام گرفتند. کوبا 17 امتیاز را از سد دفاعی کسب کرد در حالیکه نتوانست هیچ امتیازی را از سرویس بگیرد. ایران 15 امتیاز را از دیواره دفاعی و هشت امتیاز نیز از سرویس‌ها کسب کرد.

ساموئل اورلاندو سرمربی کوبا در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: کوبا تیم قدرتمندی است اما این بار بر حسب شرایط مختلف و به کارگیری بازیکنان جوان و بی تجربه نتایج تاسف باری را رقم زدیم. تا پیش از این کوبا هرگز تیم قعر جدولی نام نگرفته بود. خیلی متاسفم. پیروزی فقط در یک بازی نتیجه نا امیدکننده ای است که تیم ما را متاسف کرده است. آبراهام النسو معتقد است کوبا سال دیگر با قدرت بیشتری به میدان خواهد آمد. امسال بازی‌های سختی داشتیم اما سال بعد با دست پر خواهیم آمد.

میرسعید معروف نیز در این نشست خبری گفت: تیم ما در ابتدا ریتم کندی داشت. واقعاً نمی‌دانم چرا ست اول آنطور بازی کردیم. به هرحال می‌دانستیم کوبایی‌ها به راحتی تسلیم نمی‌شوند و باید سرعت و تاکتیک و سطح بازی را بالا ببریم. کوبا تمام تلاشش را برای برد تیم ما کرد. تیم ما ثابت کرد این پیروزی‌ها اتفاقی و تصادفی نیست. کار تیمی رمز این پیروزی محسوب می‌شود. دفاع‌های خوب تیم ما نیز در این پیروزی نقش به سزایی داشت. به عنوان تیم مهمان ثبت چنین نتایجی بسیار غرورآفرین است.

خولیو ولاسکو سرمربی ایران دو پیروزی در برابر کوبا را ارج نهاد و اظهار داشت: خطاهای ما در ست اول پیروزی را نصیب این تیم کرد اما در ست های بعدی با سرویس‌های خود آنها را دچار مشکل کردیم. این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند است. کوبا تیم جوان و بی‌تجربه‌ای است. این تیم برای پیشرفت نیاز به زمان دارد زیرا مربی خوبی دارد که مسیر پیروزی را خوب می‌داند اما در بازی معجزه رخ نمی‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز