خبرگزاری کار ایران

تدارک شبکه آموزش در ماه مبارک رمضان

کد خبر : ۸۷۶۷۸

شبکه آموزش برای ماه مبارک رمضان با سه ویژه برنامه مشاعره رمضانی،ادبستان و قندپهلو روی آنتن می‌رود.

ایلنا: شبکه آموزش سیما در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، مشاعره رمضانی در ۱۳ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با مضمون قرآنی و رمضانی تولید می‌شود و از نیمه دوم ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.
در این سری از مشاعره سنین مختلفی حاضر می‌شوند و از کودک تا می‌انسال و پیر در برنامه حاضر می‌شوند. لوکیشن برنامه نیز خانه اسماعیل آذر کار‌شناس، نویسنده و مجری برنامه است و شرکت کننده به عنوان مه‌مان افطاری به خانه او می‌آید و مشاعره انجام می‌شود.
«ادبستان» ویزه برنامه لحظه افطار شبکه آموزش است که با محتوایی ادبی، اشعار برگزیده شاعران دیروز تا امروز ایران را روایت می‌کند. در این برنامه قرار است چهره‌های بر‌تر موسیقی کشور همچون حسام‌ادین سراج، سالار عقیلی، وحید تاج نغمه‌خوانی کنند. همچنین در هر قسمت از برنامه کار‌شناسان مطرح ادبی شرحی بر احوال شاعران فارسی خواهند داشت. این برنامه به صورت تولیدی ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.
«قند پهلو» جُنگ ادبی طنز با شرکت طنزپردازان مطرح کشور و اجرای رضا رفیع، داوری شهرام شکیبا در قالب ۲۴ قسمت ۵۰دقیقه‌ای ویژه ماه رمضان است. «بیت تا بیت»، «طنز چین»، «عکس و مکث» و «مشاعره به مثل» از جمله بخش‌های این جنگ تلویزیونی است که شعر ادبی و شعر طنز را دربرمی‌گیرد.
برنامه‌های شبکه آموزش از جمله دکترسلام، صبحی دیگر، دستان، گل آموز، دوربین هفت، رادیو هفت، مشق عشق ومشاور، باز باران، مجموعه‌های نمایشی و مستندات قرآنی و طرح قرآنی ۱۴۴۷ و مسابقه قرآنی بشارت در ایام ماه مبارک رمضان با آیتم‌های ویژه و مهمانان و کار‌شناسان با حال و هوای این ماه مبارک روی آنتن می‌روند.
همچنین در ایام ماه مبارک رمضان سریال «صاحبدلان» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و بازی بازیگرانی همچون حسین محجوب، محمد کاسبی، ثریا قاسمی، باران کوثری، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند و حمید ابراهیمی هر روز صبح ساعت ۱۰ و ۴۵ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز