خبرگزاری کار ایران

دوچرخه‌سواری قهرمانی بانوان کشور؛

عادله نوری در 3 هزار متر قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۸

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت 3 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

نماینده اصفهان به عنوان نخست رشته 3 کیلومتربزرگسالان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور بانوان دست یافت.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور بانوان که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در مواد پیست و جاده، در حال پیگیری است، عصر روز گذشته رکابزنان در رشته 3 کیلومتر بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نتایج به شرح ذیل اعلام شد:

1. عادله نوری از اصفهان 4 دقیقه 15 ثانیه 31 صدم ثانیه

2. مریم جلالیه از اصفهان 4 دقیقه و 19 ثانیه و 68 صدم ثانیه

3. رقیه شریفی از تهران 4 دقیقه و 21 ثانیه و 39 صدم ثانیه

در این دوره از رقابت‌ها رکابزنان در رده سنی بزرگسالان در مواد 200 متر، 500 متر، دورحذفی، 3کیلومتر انفرادی، تایم تریل انفرادی، استقامت جاده و دورامتیازی و در رده سنی جوانان در 500 متر، اسکرچ، 2کیلومتر انفرادی، تایم تریل انفرادی واستقامت جاده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از صبح روز شنبه 15 تیرماه به مدت 3 روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز