خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان:

قیمت کالاهای اساسی در بازارهای روز تا ۳۰ درصد ارزان‌تر است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۰

در ایام مختلف سال و در بازه‌های زمانی خاص که تقاضای کالایی خاص با عرضه آن تطبیق ندارد دولت توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به عرضه کالای مورد نظر با قیمت مصوب دولتی می‌کند و این سازمان جهت دسترسی آسان شهروندان در بازارهای روز کوثر شهرداری اقدام به عرضه این نوع کالا‌ها می‌کند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از عرضه اقلام مصرفی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب در بازارهای روز کوثر خبر داد و گفت: این اقلام با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید رضا حکیم فعال با اشاره به عرضه تمام مایحتاج شهروندان از میوه و سبزیجات تا کالاهای اساسی در بازارهای روز کوثر، افزود: بر اساس هماهنگی سازمان میادین با سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه اجرای طرح تنظیم بازار، در ایام مختلف سال و در بازه‌های زمانی خاص که تقاضای کالایی خاص با عرضه آن تطبیق ندارد دولت توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به عرضه کالای مورد نظر با قیمت مصوب دولتی می‌کند و این سازمان جهت دسترسی آسان شهروندان در بازارهای روز کوثر شهرداری اقدام به عرضه این نوع کالا‌ها می‌کند.

وی همچنین از فروش گوشت با ۲۰ هزار تومان تفاوت قیمت در بازارهای روز خبر داد و تاکید کرد: مرغ منجمد نیز با قیمت ۴ هزار و ۸۰۰ تومان و مرغ گرم در هر کیلو ۳۰۰ تومان ارزان‌تر عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز