خبرگزاری کار ایران

قدیانی ۱۶۴ عنوان تنها در بهار منتشر کرد

کد خبر : ۸۷۵۹۶

انتشارات قدیانی در سه ماه نخست سال جاری موفق به انتشار ۱۶۴ عنوان کتاب در حوزه‌ها و گروه‌های سنی مختلف منتشر کرد.

ایلنا: مؤسسه فرهنگی قدیانی در فصل بهار با انتشار ۱۶۴ عنوان کتاب در گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال به استقبال مخاطبان شتافته است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی قدیانی، ازجمله بخش‌هایی که عنوان‌های منتشر شده در زمان یاد شده در آن‌ها جای می‌گیرند؛ می‌توان به ادبیات کلاسیک و کهن، متون دینی و مذهبی، روان‌شناسی و تربیتی، ادبیات داستانی و کتاب‌های ترجمه شده از آثار مطرح و شاخص نویسنده‌های جهان، تاریخ، هنر، رمان، اقتصاد، مدیریت، کتاب‌های آموزشی و... اشاره کرد.
البته باید خاطر نشان کرد که با توجه به شکل‌گیری زیربناهای مطالعه در سنین کودکی، این مؤسسه فرهنگی عمده
فعالیت‌های فرهنگی خود را بر گروه سنی کودک و نوجوان متمرکز ساخته است. به همین منظور نیز واحد کودکان و نوجوانان این انتشارات با عنوان «کتاب‌های بنفشه» از سال ۱۳۶۵ قدم به عرصه نشر نهاده است.
مجموعه کتاب‌های «قصه‌های تصویری از بوستان»، مجموعه کتاب‌های «قصه‌های عاشورایی»، مجموعه کتاب‌های «قصه‌های دوست داشتنی دنیا»، مجموعه کتاب‌های «قصه‌های تصویری شاهنامه»، «مجموعه ۳۰ جلدی قصه‌های شیرین جهان»، «۱۴۰ بازی فکری با بچه‌ها»، «قصه‌هایی برای دختران»، «شازده کوچولو»، مجموعه ۴ جلدی «۴۸ لالایی برای ۴ فصل»، مجموعه کتاب‌های «می‌بینم و یاد می‌گیرم»، مجموعه ۶ جلدی ماجراهای کت رویال «و... از جمله این کتاب‌ها هستند.
از نشر قدیانی تا به امروز بیش از ۲ هزار عنوان کتاب، در بخش‌ها و موضوعات مختلف در کتاب‌فروشی‌ها عرضه شده است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها بار‌ها تجدید چاپ شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز