خبرگزاری کار ایران

ورزش تنها با یک وزارتخانه اداره نمی‌شود؛

نژادفلاح: انتخاب وزیر ورزش متخصص اولویت دولت جدید باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۳

انتخاب وزیری با تجربه و متخصص در امور ورزشی، مهمترین اقدام دولت برای وزارتخانه جدید است چراکه اگر امور به دست فردی دلسوز باشد، با مسائل این وزارتخانه و جامعه زیرمجموعه آن بیشتر آشنایی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: امور مربوط به ورزش و جوانان مختص یک وزارتخانه نیست.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح در مشهد اظهار داشت: ورزش تنها با یک وزارتخانه اداره نمی شود بلکه مجموعه‌ای از وزارتخانه‌ها در بخش‌های مختلف آن دخیل هستند و این مساله همیاری و همکاری هر چه بیشتر ارگان‌ها و نهادهای مختلف کشور را می‌طلبد.

وی افزود: شهرداری‌ها با امکاناتی که در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قرار می‌دهند، آموزش و پرورش در بحث کمک به استعدادیابی که از مباحث مهم زیرساختی ورزش کشور است و برخی ارگان‌های دیگر همچون تامین اجتماعی از جمله ادارات و سازمان هایی هستند که زیر نظر وزارتخانه مربوط به خود می‌توانند در حوزه ورزش کشور موثر عمل کنند و با وزارت ورزش و جوانان همکاری متقابل داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه انتخاب وزیر متخصص و مناسب را در رأس اولویت‌های قابل پیگیری در دولت جدید عنوان کرد.

نژادفلاح گفت: انتخاب وزیری با تجربه و متخصص در امور ورزشی، مهمترین اقدام دولت برای وزارتخانه جدید است چراکه اگر امور به دست فردی دلسوز باشد، با مسائل این وزارتخانه و جامعه زیرمجموعه آن بیشتر آشنایی دارد و در نتیجه بهتر می‌تواند در صدد رفع مشکلات آن برآید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز