خبرگزاری کار ایران

خانه كارگر با صدور بیانیه‌ای تاكید كرد:

رییس‌جمهور منتخب وزیر كار را با تمرکز بر نظر نمایندگان جامعه کارگری برگزیند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۵

جامعه کارگری توفیقات دولت تدبیر و امید را توفیقات خود دانسته و بر همین اساس از رئیس جمهور عزیز و گرامی انتظار دارد تا انتخاب وزیر کار را با تمرکز بر نظر نمایندگان جامعه کارگری مدنظر قرار دهند تا انشااله شاهد همدلی و همراهی برای پیشبرد اهداف مقدس دولت تدبیر و امید باشیم.

دبیران اجرایی خانه­‌های کارگر کشور با انتشار بیانیه‌ای تاكید كردند جامعه کارگری انتظار دارد منتخب ملت برای تصدی وزارتخانه ­ کار تعاون و امور اجتماعی شخصیتی را در نظر بگیرد که دارای تجارب و توانمندی توأم با روحیه تعامل بوده و نسبت به این وزارتخانه و زیر مجموعه­‌های آن شناخت داشته باشد تا با کمک و همراهی جامعه کارگری و کارفرمائی و صندوق‌های بیمه ­ای و بخش تعاون در جهت پیاده کردن شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری محترم موفق باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،متن كامل این بیانیه كه در پایان نشست دبیران اجرایی خانه­‌های کارگر کشور در ساوه صادر شد به این شرح است:

خدا را شاکریم که بار دیگر در سایه ولایت و رهبری نظام و هوشیاری ملت بزرگ ایران شاهد حماسه­‌ای دیگر در مسیر پیشرفت و توسعه کشور در عرصه سیاسی بودیم. حماسه­‌ای که به حق نشان از جایگاه مردم مداری و ملت محوری نظام اسلامی بود. انتخابات ریاست جمهوری که تواماً با انتخابات شوراهای شهر و روستا بود در حالی برگزار گردید که رسانه­‌های بیگانه در سُرنای بی­ تفاوتی مردم و عدم شرکت ملت در انتخابات می‌­ دمید ملت در پاسخ به ندای رهبر خود لبیک گفت و بدون توجه به گرایش‌های سیاسی یک پارچه در انتخابات و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرد و شخصیت انقلابی را برگزید که دارای ویژگی‌های لازم برای اداره کشور در ابعاد مختلف آن است.

جامعه کارگری با عزمی راسخ و با اعتقاد بر اینکه آقای دکتر حسن روحانی گزینه­‌ای است که می‌­ توان به او اتکاء کرد تا کشتی به گل نشسته صنعت و اشتغال و اقتصاد کشور را به حرکت درآورد رأی داد و امروز نیز انتظار دارد که منتخب ملت به نظر نمایندگان جامعه کارگری وقعی قائل شده و برای تصدی وزارتخانه ­ای چند وجهه کار تعاون و امور اجتماعی شخصیتی را در نظر بگیرد که دارای تجارب و توانمندی توأم با روحیه تعامل باشد و این وزارتخانه و زیر مجموعه­‌های آن را شناخت داشته باشد تا با کمک و همراهی جامعه کارگری و کارفرمائی و صندوق‌های بیمه ­ای و بخش تعاون در جهت پیاده کردن شعارهای انتخاباتی رئیس جمهوری محترم موفق باشد.

جامعه کارگری توفیقات دولت تدبیر و امید را توفیقات خود دانسته و بر همین اساس از رئیس جمهور عزیز و گرامی انتظار دارد تا انتخاب وزیر کار را با در نظر گرفتن مؤلفه­‌های ذکر شده با تمرکز بر نظر نمایندگان جامعه کارگری مدنظر قرار دهند تا انشااله شاهد همدلی و همراهی برای پیشبرد اهداف مقدس دولت تدبیر و امید باشیم.

والسلام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز