خبرگزاری کار ایران

با تلاش گروه رفتگران طبیعت؛

کوه گاوازنگ زنجان پاکسازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۱

روز گذشته دوستداران طبیعت از ابهر و زنجان دامنه‌های کوه گاوازنگ زنجان را با جمع‌آوری زباله‌های پراکنده پاکسازی کردند.

ایلنا: مسئول برگزاری برنامه پاکسازی کوه گاوازنگ در زنجان گفت: ارتباط با شهرهای دیگر استان برای مشارکت در جهت اشاعه فرهنگ حفظ و نگهداری محیط زیست و بها دادن به این مهم ضروریست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح الله بیات مسئول برگزاری این برنامه در زنجان با اعلام این خبر گفت: در این برنامه فرهنگی که نزدیک به ۶۰ دوستدار طبیعت حضور داشتند. وی ادامه داد: این برنامه با پیام «تا وقتی زباله باشد برای جمع آوری ادامه می‌دهیم» و نیز «زبالهٔ کمتر؛ زندگی بهتر» برای همگان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این برنامه بیشتر جنبه فرهنگسازی داشت، آشنایی زنجانی‌ها با این گروه و ارتباط و همفکری برای ساختن استان عاری از زباله را از اهدافذ برگزاری این برنامه عنوان کرد و افزود: ارتباط با شهرهای دیگر استان برای مشارکت در جهت اشاعه فرهنگ حفظ و نگهداری محیط زیست و بها دادن به این مهم ضروریست.

بیات از تمامی مردم استان خواست دست رفتگران طبیعت را در پاکسازی و محیط عاری از زباله بفشارند و همکاری و تعامل با محیط زیست استان را در این راستا مهم ارزیابی کرد و امیدوار است استانی عاری از آلودگی‌ها داشته باشیم.

این شهروند زنجانی گسترش فعالیتهای این گروه در سایر شهر‌ها و شهرستان‌های استان را جزو اهداف مهم این گروه عنوان کرد و نهادینه شدن شعار «زبالهٔ کمتر؛ زندگی بهتر» را مهم دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز