خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ووشوی كردستان:

ووشوکاران کردستانی موفق به کسب ۱۵ مدال قهرمانی کشور شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۹

ووشوکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۱۲ لغایت ۱۴ تیرماه جاری در استان لرستان شهرستان خرم آباد در قالب ۲۸ تیم با هم به رقابت پرداختند.

ایلنا: رئیس هیئت ووشوی کردستان از کسب ۱۰ مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز توسط ووشوکاران این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور بخش خواچوان خبر داد.

جلال اصغری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج، با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌‌ها ۲۸۰ نفر از ووشوکاران ۱۴ استان کشور شرکت داشتند، گفت: ووشوکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۱۲ لغایت ۱۴ تیرماه جاری در استان لرستان شهرستان خرم آباد در قالب ۲۸ تیم با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها ۱۰ مدال طلا توسط خبات شیری، سیامک محمدیان، هیوا زندکریمی و حیدر کوهی برنز در بخش ساندا رده سنی بزرگسالان، فاتح حیدریان با کسب دومدال طلا در بخش تالو رده سنی جوانان، میلاد فیضی و حامد محمدی در بخش ساندا رده سنی جوانان و خبات فیضی و ساسان حیدری نیز در بخش ساندا رده سنی نوجوانان به دست آمد.

اصغری افزود: همچنین لقمان خضری در بخش ساندا به یک مدال نقره در مقام دوم رده سنی جوانان دست یافت و سجاد حسینی و فرید میرزایی نیز در بخش تالو به ترتیب در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان و هچنین عبدالباسط حسینی و شهاب محمدی در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان در بخش ساندا موفق به کسب مقام سوم مدال برنز شدند.

رئیس هیئت ووشوی کردستان یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها سید زاهد ابراهیمی به عنوان هیأت ژوری و سرداور بخش تالو و همچنین امید محمدی نیز به عنوان سرداور بخش ساندا به عنوان نمایندگان این استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز